Çfarë po e ndihmon Airbnb që të lulëzojë përsëri? - Business Magazine Albania

Çfarë po e ndihmon Airbnb që të lulëzojë përsëri?

Airbnb

Sektori i udhëtimit ishte goditja më e rëndë kur shpërtheu pandemia COVID-19 mbi dy vjet më parë dhe la shumë në industri që të luftonin se si ta përballonin atë. Ndërsa Airbnb nuk është përgjigjur gjithmonë në mënyrën e duhur, kompania tani duket se është përsëri në krye, bazuar në rezultatet e saj të fundit tremujore.

Airbnb ka njoftuar se për tremujorin e katërt 2021, të ardhurat u rritën me 80% nga viti në vit në 1.5 miliardë dollarë, dhe ky numër i kalon nivelet para pandemisë 2019. Pra, çfarë ka ndodhur? Në letrën e saj më të fundit të aksionerëve, Airbnb dha katër arsye kryesore pse platforma po lulëzon edhe një herë:

Lexoni: CEO i Airbnb thotë se e ardhmja e vendit të punës dhe udhëtimi fleksibël do t’i japë kompanisë një shtysë

  • Udhëtimet rurale janë të njohura: ikjet para pandemisë, pushimet shpesh ishin në qytete ose brigje të mbushura me njerëz, por Airbnb thotë se udhëtimet jourbane janë rritur me 45% që nga tremujori i katërt 2019. Me fjalë të tjera, vendet më pak të mbushura me njerëz ulin ndjenjën e njerëzve për rrezikun e udhëtimit.
  • Por udhëtimet në qytet po kthehen gjithashtu: ndërsa të ftuarit nuk po dynden në qytete si dikur, ata po kthehen gjithnjë e më shumë. Airbnb thotë se prenotimet të natës për qytetet e SHBA-së janë rritur në krahasim me të njëjtën periudhë të 2019-ës.
  • Omicron nuk ndikoi në rezervimet aq shumë sa variantet e tjera: Ndërsa disa i anulluan rezervimet për shkak të omicron, Airbnb thotë se varianti nuk ishte aq përçarës për prenotimet sa variantet e kaluara, duke treguar që njerëzit më në fund po vazhdojnë jetën e tyre.
  • Qëndrimet e gjata po shtohen: Airbnb thotë se nuk bëhet fjalë vetëm për një vend për të qëndruar me pushime. Disa po zgjedhin të jetojnë nëpërmjet Airbnb. Kompania thotë se rezervimet me qëndrim të gjatë prej 28 ditësh ose më shumë përbënin më shumë se një të pestën e netëve bruto të rezervuara në tremujorin më të fundit.

fastcompany

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0