Çfarë po e ndihmon Airbnb që të lulëzojë përsëri? - Business Magazine Albania

Çfarë po e ndihmon Airbnb që të lulëzojë përsëri?

Airbnb

Sektori i udhëtimit ishte goditja më e rëndë kur shpërtheu pandemia COVID-19 mbi dy vjet më parë dhe la shumë në industri që të luftonin se si ta përballonin atë. Ndërsa Airbnb nuk është përgjigjur gjithmonë në mënyrën e duhur, kompania tani duket se është përsëri në krye, bazuar në rezultatet e saj të fundit tremujore.

Airbnb ka njoftuar se për tremujorin e katërt 2021, të ardhurat u rritën me 80% nga viti në vit në 1.5 miliardë dollarë, dhe ky numër i kalon nivelet para pandemisë 2019. Pra, çfarë ka ndodhur? Në letrën e saj më të fundit të aksionerëve, Airbnb dha katër arsye kryesore pse platforma po lulëzon edhe një herë:

Lexoni: CEO i Airbnb thotë se e ardhmja e vendit të punës dhe udhëtimi fleksibël do t’i japë kompanisë një shtysë

  • Udhëtimet rurale janë të njohura: ikjet para pandemisë, pushimet shpesh ishin në qytete ose brigje të mbushura me njerëz, por Airbnb thotë se udhëtimet jourbane janë rritur me 45% që nga tremujori i katërt 2019. Me fjalë të tjera, vendet më pak të mbushura me njerëz ulin ndjenjën e njerëzve për rrezikun e udhëtimit.
  • Por udhëtimet në qytet po kthehen gjithashtu: ndërsa të ftuarit nuk po dynden në qytete si dikur, ata po kthehen gjithnjë e më shumë. Airbnb thotë se prenotimet të natës për qytetet e SHBA-së janë rritur në krahasim me të njëjtën periudhë të 2019-ës.
  • Omicron nuk ndikoi në rezervimet aq shumë sa variantet e tjera: Ndërsa disa i anulluan rezervimet për shkak të omicron, Airbnb thotë se varianti nuk ishte aq përçarës për prenotimet sa variantet e kaluara, duke treguar që njerëzit më në fund po vazhdojnë jetën e tyre.
  • Qëndrimet e gjata po shtohen: Airbnb thotë se nuk bëhet fjalë vetëm për një vend për të qëndruar me pushime. Disa po zgjedhin të jetojnë nëpërmjet Airbnb. Kompania thotë se rezervimet me qëndrim të gjatë prej 28 ditësh ose më shumë përbënin më shumë se një të pestën e netëve bruto të rezervuara në tremujorin më të fundit.

fastcompany

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0