Çfarë kanë të përbashkët dy gjigantët e teknologjisë?

Çfarë kanë të përbashkët dy gjigantët e teknologjisë?


Gates bashkë-themeloi Microsoft në vitin 1975, duke ndihmuar në nxitjen e revolucionit të PC. Tani ai shumicën e kohës përqëndrohet në filantropi.

Lexoni: Bill Gates dhuron 4.6 miliardë dollarë për bamirësi

Musk themeloi Pay Pal dhe aktualisht ai e ndan javën duke udhëtuar mes Tesla dhe Space X.

Lexoni: Si i siguronte të ardhurat Elon Musk para se të bëhej një miliarder?

Të dy këta burra ndajnë një zakon të përbashkët që i ka ndihmuar të lundrojnë në oraret e tyre të tejmbushura: Ata planifikojnë çdo moment të ditëve të tyre.

Gates dhe Musk e ndajnë kohën e tyre në intervale 5 minutëshe.

Arsyeja?! Sipas Fast Company, të ndash ditën tënde në segmente të vogëla rrit produktivitetin.

Plus, ky menaxhim intensiv ju mban më të organizuar. Për shembull, kur ju planifikoni gjëra në minutën e fundit, ju duhet të gjeni kohë për tu relaksuar dhe rikarikuar.

Të kesh një orar të segmentuar mund të jetë i dobishëm edhe për ne që nuk drejtojmë organizata të mëdha filantropike apo kompani inovative teknologjike. Por, gjithashtu ju nuk jeni të detyruar ta ndani ditën në copëza 5 minutëshe. Mund të gjeni shumë struktura të tjera organizimi që janë efektive.

Thjesht duheni të gjeni atë që ju përshatet më mirë.

/BusinessInsider

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0