Çdo sipërmarrës duhet të ketë këto aftësi në copywriting



Epoka e Mad Men mund të jetë pas nesh, por arti i copywriting është i gjallë dhe i mirë. Dhe ne nuk po flasim vetëm për agjencitë e reklamave. Ndiheni mirë edhe pse biznesi juaj ka marrë investitorë të jashtëm? Ju ndoshta do të merrni copywriting për faqen tuaj të internetit, mediat sociale, reklamat, kuvertën dhe më shumë.

Kjo mund të ndodhë vetëm duke punuar në marketing? Ju do t’a gjeni veten duke shkruar një tabelë ose dy.

Lexo: Unilever do të ndalojë marketingun e ushqimit dhe pijeve ndaj fëmijëve

Shisni? Provoni të shisni pa copywriter. Në thelb, ka shumë pak sipërmarrës që nuk do të përfitonin nga përmirësimi i aftësive të tyre në fushën e copywriting.

Pra, tani që ne biem dakord që copywriting duhet të jetë një aftësi e vlefshme, ja se ku duhet që të shkoni ta perfeksiononi atë: Klasa Masteri Digital Digital Copywriting 2020.

Kjo pako me 11 kurse drejtohet nga Alan Sharpe, një copywriting me 30 vjet përvojë dhe krijuesi i produkteve digjitale Danny Liu. Ata secili sjellin në plan të parë ekspertizën e tyre në marketing dixhital dhe copywriting, duke ju ndihmuar të shmangni gabimet e zakonshme të copywriting, të zhvilloni një stil dhe të grisni aftësinë tuaj për të shkruar të jetë konciz dhe bindëse.

Përtej zanatit, do të mësoni se si të dini të shisni veten para të tjerëve kur keni një prezantim pune, të fitoni punë të reja, punë me shumë të ardhura, madje të merrni një vështrim të tregut sot nëse vendosni të shkoni në atë drejtim. Por, nëse doni të jeni një shkrimtar i pavarur ose të mbështesni përpjekjet e kompanisë suaj për përmbajtje, kjo pako nuk do të bëjë asgjë tjetër përveçse të ndihmojë të vendosni më shumë para në xhep.

Lexo: 7 Trendet e marketingut për kompanitë e vogla

Filloni të krijoni përmbajtje që dallohet. Pakoja e plotë e klasës master të copywriting për vitin 2020 është 38,99 dollarë.

Burimi: Entrepreneur

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale