Business Magazine partner mediatik në eventin Marketing Kingdom Stamboll


Ky event ekstravagant për marketing do të përfshijë prezantime rreth trendeve më aktuale, duke u fokusuar në teknologji & marketing, mobile marketing, përmbajtje e gjeneruar sipas përdoruesit, fushata të personalizuara dhe menaxhim i komunitetit.

Lista e folësve në Marketing Kingdom Istanbul përmban ajkën e industrisë së marketingut:

* Andreas Toscano Mielenhausen, Drejtor kreativ për ZOO – për Itali&Spanjë, Google

* Amira Rashad, Udhëheqës rajonal i Brand Advertising, Facebook

* Facundo Lavino, EMEA Partner për shitje në TwitterAnia Jakubowski

* Richard Harless, Menaxher për Gjermani në Shazam Entertainment

* Tim McLoughlin, Udhëheqës i Rrjeteve Sociale, Saatchi and Saatchi

* Anja Jakubowski, Drejtor Gjeneral për Polsk dhe Baltic, Coca-Cola

* Lars Silberbauer, Udhëheqës global për Rrjete sociale dhe kërkim në LEGO

* Katie Morse, Nënkryetar për Social Media, Nielsen

* Greg Allum, Udhëheqës i rrjeteve sociale , Sony

* Daniel Fellows, Menaxher i lartë për ndërveprim digjital dhe social në Vodafone

* Rohini Behl, Drejtor marketingu dhe ekselence në Unilever

* Daria Radota Rasmussen, Drejtor global për komunikime të integruara në Carlsberg Group

* Andrea Monaci, Drejtor i Marketingut në Cloud për Evropë, Lindje e Mesme dhe Afrikë në HP

* Adam Clyne, Udhëheqës digjital në EMEA, Weber ShandwickAdam Clyne Weber Shandwick

* Pierandrea Quarta, Menaxhere globale digjitale për brand në Head & Shoulder, Procter & Gamble

* Maksimilian Kallhed, Themelues dhe drejtor i The Pop Up Agency

* John Brown, Drejtor dhe udhëheqës për ndërveprim në Hotwire PR

Në më shumë se 11 shtete të ndryshme, Marketing Kingdom, është eventi më i madh në botë për marketing. Eventi organizohet nga P World së bashku me Business Magazine  dhe infoalbania.al  si partner mediatik për Shqipërinë.

Për informacione rreth axhendës dhe çmimeve vizito P World.

 

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale