Business Magazine partner mediatik në eventin Marketing Kingdom Stamboll - Business Magazine Albania

Business Magazine partner mediatik në eventin Marketing Kingdom Stamboll


Ky event ekstravagant për marketing do të përfshijë prezantime rreth trendeve më aktuale, duke u fokusuar në teknologji & marketing, mobile marketing, përmbajtje e gjeneruar sipas përdoruesit, fushata të personalizuara dhe menaxhim i komunitetit.

Lista e folësve në Marketing Kingdom Istanbul përmban ajkën e industrisë së marketingut:

* Andreas Toscano Mielenhausen, Drejtor kreativ për ZOO – për Itali&Spanjë, Google

* Amira Rashad, Udhëheqës rajonal i Brand Advertising, Facebook

* Facundo Lavino, EMEA Partner për shitje në TwitterAnia Jakubowski

* Richard Harless, Menaxher për Gjermani në Shazam Entertainment

* Tim McLoughlin, Udhëheqës i Rrjeteve Sociale, Saatchi and Saatchi

* Anja Jakubowski, Drejtor Gjeneral për Polsk dhe Baltic, Coca-Cola

* Lars Silberbauer, Udhëheqës global për Rrjete sociale dhe kërkim në LEGO

* Katie Morse, Nënkryetar për Social Media, Nielsen

* Greg Allum, Udhëheqës i rrjeteve sociale , Sony

* Daniel Fellows, Menaxher i lartë për ndërveprim digjital dhe social në Vodafone

* Rohini Behl, Drejtor marketingu dhe ekselence në Unilever

* Daria Radota Rasmussen, Drejtor global për komunikime të integruara në Carlsberg Group

* Andrea Monaci, Drejtor i Marketingut në Cloud për Evropë, Lindje e Mesme dhe Afrikë në HP

* Adam Clyne, Udhëheqës digjital në EMEA, Weber ShandwickAdam Clyne Weber Shandwick

* Pierandrea Quarta, Menaxhere globale digjitale për brand në Head & Shoulder, Procter & Gamble

* Maksimilian Kallhed, Themelues dhe drejtor i The Pop Up Agency

* John Brown, Drejtor dhe udhëheqës për ndërveprim në Hotwire PR

Në më shumë se 11 shtete të ndryshme, Marketing Kingdom, është eventi më i madh në botë për marketing. Eventi organizohet nga P World së bashku me Business Magazine  dhe infoalbania.al  si partner mediatik për Shqipërinë.

Për informacione rreth axhendës dhe çmimeve vizito P World.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #28 - Prill 2022

Si sipërmarrës e keni dëgjuar, madje e keni predikuar shprehjen: jeta nuk bëhet më e lehtë, thjesht ju bëheni më të fortë. Kësaj radhe po e përjetojmë siç nuk e kishim imagjinuar.

Ndërsa po synonim të dilnim nga kthetrat e pandemisë, një tjetër plagë goditi Europën. Sulmi rus ndaj Ukrainës, i pakonceptueshëm nga bota moderne, erdhi si një Tsunami në Europë dhe madje në të gjithë Botën. Lufta me armë shkatërruese, deri tek kërcënimi i përdorimit të armëve nukleare, po sjell një dëm të jashtëzakonshëm për Ukrainën dhe popullin e saj. Mijëra të vrarë dhe mbi 4 milionë të shpërngulur nga vendi, pavarësisht rezistencës së fortë dhe të paparashikuar të ukrain- asve.

Zhvillimet dinamike në më pak se një muaj, çuan në vendime të pamenduara më parë për dhjetëra kompani ndërkombëtare. Tregjet e lëndëve të para panë çmime të rritura me ritmet më të larta të 40 viteve të fundit, ndërsa sheshet në kryeqytetet botërore, përfshirë Tiranën, pritën protestat, fillimisht kundër luftës e më tej kundër rritjes së çmimeve. Më 8 Mars, Çmimi i Naftës kaloi nga 199 lekë/litër në 260-270 lekë për litër, ndërsa po gjatë marsit, çmimi i bukës masive kaloi nga 80 lekë në 100 dhë së fundi 120 lekë. Qeveria ngriti komitete për të …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0