Business Magazine partner mediatik në eventin Marketing Kingdom Stamboll - Business Magazine Albania

Business Magazine partner mediatik në eventin Marketing Kingdom Stamboll


Ky event ekstravagant për marketing do të përfshijë prezantime rreth trendeve më aktuale, duke u fokusuar në teknologji & marketing, mobile marketing, përmbajtje e gjeneruar sipas përdoruesit, fushata të personalizuara dhe menaxhim i komunitetit.

Lista e folësve në Marketing Kingdom Istanbul përmban ajkën e industrisë së marketingut:

* Andreas Toscano Mielenhausen, Drejtor kreativ për ZOO – për Itali&Spanjë, Google

* Amira Rashad, Udhëheqës rajonal i Brand Advertising, Facebook

* Facundo Lavino, EMEA Partner për shitje në TwitterAnia Jakubowski

* Richard Harless, Menaxher për Gjermani në Shazam Entertainment

* Tim McLoughlin, Udhëheqës i Rrjeteve Sociale, Saatchi and Saatchi

* Anja Jakubowski, Drejtor Gjeneral për Polsk dhe Baltic, Coca-Cola

* Lars Silberbauer, Udhëheqës global për Rrjete sociale dhe kërkim në LEGO

* Katie Morse, Nënkryetar për Social Media, Nielsen

* Greg Allum, Udhëheqës i rrjeteve sociale , Sony

* Daniel Fellows, Menaxher i lartë për ndërveprim digjital dhe social në Vodafone

* Rohini Behl, Drejtor marketingu dhe ekselence në Unilever

* Daria Radota Rasmussen, Drejtor global për komunikime të integruara në Carlsberg Group

* Andrea Monaci, Drejtor i Marketingut në Cloud për Evropë, Lindje e Mesme dhe Afrikë në HP

* Adam Clyne, Udhëheqës digjital në EMEA, Weber ShandwickAdam Clyne Weber Shandwick

* Pierandrea Quarta, Menaxhere globale digjitale për brand në Head & Shoulder, Procter & Gamble

* Maksimilian Kallhed, Themelues dhe drejtor i The Pop Up Agency

* John Brown, Drejtor dhe udhëheqës për ndërveprim në Hotwire PR

Në më shumë se 11 shtete të ndryshme, Marketing Kingdom, është eventi më i madh në botë për marketing. Eventi organizohet nga P World së bashku me Business Magazine  dhe infoalbania.al  si partner mediatik për Shqipërinë.

Për informacione rreth axhendës dhe çmimeve vizito P World.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0