Blerësit mund ta duan misionin tuaj social, por ju intereson më shumë shërbimi ndaj klientit - Business Magazine Albania

Blerësit mund ta duan misionin tuaj social, por ju intereson më shumë shërbimi ndaj klientit

shërbimi ndaj klientit

Në vitin 2022, pritet që markat të bëjnë më shumë sesa thjesht të tregtojnë, shesin dhe sjellin fitime. Rritja e Gen-Z, me fuqinë e tyre të shpenzimeve kolektive prej 360 milionë dollarësh, fiton më shumë përfshirje, diversitet dhe veprim nga markat se kurrë më parë.

Por mënyra se si i trajtoni klientët tuaj vazhdon të mbretërojë si arsyeja kryesore që konsumatorët, përfshirë Gen-Z, të mbrojnë biznesin tuaj. Në nivel global, 94 përqind e klientëve konsiderojnë se sa mirë i trajton një markë konsumatorët e saj përpara se të bëjë një blerje, sipas një raporti të vitit 2022 nga eMarketer dhe Insider Intelligence. Përvoja e konsumatorit renditet në vendin e parë, e ndjekur nga trajtimi i punonjësve (85 përqind) dhe praktikat mjedisore (78 përqind). Një tjetër 73 përqind e konsumatorëve thanë se reagimi dhe veprimet e një marke ndaj ngjarjeve të padrejtësisë racore ndikojnë në vendimin e tyre për të blerë nga një kompani.

Lexoni: Meditimi mund t’ju shpëtojë jo vetëm jetën, por edhe biznesin!

Pavarësisht se shumë konsumatorë i renditin shqetësimet globale si mjedisi, çështjet sociale dhe trajtimi i punonjësve si konsiderata përpara se të bëjnë një blerje nga një markë, të dhënat tregojnë se mesazhet nuk përkthehen në portofolin e tyre. Vetëm 27 përqind e klientëve në mbarë botën raportuan ndërrimin e markave për t’u përshtatur më mirë me vlerat e tyre personale.

Në vend të kësaj, gjysma e konsumatorëve në mbarë botën raportuan se kohët e fundit kanë ndërruar markat për të marrë shërbim më të mirë ndaj klientit, duke e bërë të qartë se mënyra se si e trajtoni bazën tuaj të konsumatorëve është ende e rëndësishme. Marrëveshjet më të mira të markave dhe cilësia e produktit ishin arsye të tjera që klientët kërkonin diku tjetër për nevojat e tyre.

/inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0