Bizbook.al, një rrjet social për bizneset shqiptare

Bizbook.al, një rrjet social për bizneset shqiptare


Një rrjet social për bizneset, të cilët mund të reklamohen falas dhe të flasin më gjatë për shërbimet e tyre. Kjo ishte ideja, tashmë në ndërtim e Aleksandër Dishnicës, i riu i diplomuar për inxhineri informarike i cili kërkon të zhvillojë këtë platformë për tregun shqiptar.

Njihuni me Bizbook, një rrjet social që sipas Dishnicës është shumë i nevojshëm për marketingun e bizneseve shqiptare.

BM: Ne ju njohim si krijuesin e platformës Bizbook, por kush është Aleksandër Dishnica?

Unë quhem Aleksandër Dishnica. Jam i apasionuar pas programimit dhe teknologjisë. Prej vitesh jam marrë me programime websitesh, software, lojrash etj.

BM: Çfarë është Bizbook dhe kujt i shërben?

Bizbook është rrjet social biznesesh. Tek website bizneset regjistrohen, shkruajnë statuse dhe ndiqen ose pëlqehen nga persona të regjistruar në website. Bizbook.al i shërben të gjitha kategorive të bizneseve që të shfaqin prodhimin apo shërbimin e tyre online. Gjithashtu dhe individëve që duan të dinë më tepër se cfarë ofrojne këto biznese.

BM: Si lindi ideja e krijimit të kësaj platforme?

Në vitin 2014 doja të krijoja faqe interneti për bizneset shqiptare, por në vend që të punoja vetëm për një biznes, mendova të punoja për të gjitha bizneset bashkarisht. Koha kalonte dhe arrita te krijoj një platformë të tillë, por e kuptova që nuk mjaftonte sepse do të duhej që këto biznese të njiheshin në treg, pra të kishin marketing. Kështu që mendova të krijoja dy lloj account-esh, një për klientët apo vizitorët dhe një për biznesin. Gjithcka ishte gati, por këto dy account-e nuk kishin asnjë lloj ndërlidhjeje mes njëri tjetrit dhe unë e punova platformën, kështu që vetëm një gjë kishte mbetur.

Ndërlidhja e këtyre account-eve me njëri-tjetrin, do të bënte atë që njihet si rrjet social, ku individët dhe bizneset kanë mundësi reagimi ndaj njëri-tjetrit. Madje dhe biznese me biznese të tjera. Ato mund të bashkëpunojnë me njera-tjetrën dhe të kontaktojnë, pëlqejnë apo ndjekin konkurrentët ose çfarë u intereson.

BM: Sa biznese janë regjistruar në Bizbook? Regjistrimi është falas apo ka një tarifë të caktuar?

Deri tani ka mbi 100 biznese. Bizneset shtohen çdo javë dhe janë të ndara në kategori. Regjistrimi është falas për opsionet më minimale që ofron website-i. Nëse biznesi dëshiron më tepër shërbime, si për shembull integrim website-i, faqe Facebook-u dhe Instagram-i, më tepër foto, etj, i bëhet e ditur se dicka e tillë është e mundur përkundrejt një pagese. Opsionet më minimale deri tani përfshijnë:

  • Pikën në hartë të biznesit, email,
  • 1 foto si dhe faqen e account-it të biznesit.

Me kalimin e kohës do të shtohen më tepër opsione.

BM: Cili është ekipi që po punon për Bizbook?

Momtalisht unë jam ideatori dhe “ekipi” që po e zhvillon këtë ide.

BM:K jo platformë sapo është krijuar, por cila është strategjia e marketingut që po përdorni për t’a përhapur atë?

Aktualisht 95% është në terren, 5% në Facebook apo media virtuale.

BM: Çfarë benefitesh mendoni se mund të sjellë Bizbook për ekonominë shqiptare?

Bizbook mund të ndryshojë përgjithmonë mënyrën se si shqiptarët njihen me bizneset, sidomos brezi i ri. Për shkak se personat nuk kanë nevojë të dalin nga shtëpia për t’u njohur me produkte apo shërbime, kjo do të mund të lehtësojë njohjen e biznesit të vogël apo të bizneseve më të mëdha dhe të rrisë fuqinë blerëse për produkte që nuk njihen. Gjithashtu kostoja e hapjes së një faqeje biznesi në Bizbook është falas për opsionet fillestare, ç’ka ul koston e marketingut për biznesin.

BM: Cilat janë qëllimet për të ardhmen e saj?

Bizbook.al pritet të ketë dhe chat-in ku të gjithë të regjistruarit mund të bashkëbisedojnë. Qëllimi është që gjithmonë të ketë një hapësirë ku personat të njihen me këto biznese apo me njëri-tjetrin në mënyrë sa më të shpejtë dhe të ketë interaksion mes bizneseve me njëra tjetrën gjë që pothuajse nuk ekziston aktualisht në treg.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0