Biletat e udhëtimit, ende përmes agjensive


Sipas një ankete të zhvilluar, prezantuar në Koferencën Ndërkombëtare të Inovacionit dhe Marketingut, 45% e të intervistuarve në Shqipëri zgjedhin rezervimin online dhe 55% atë me agjensi.

Analiza e të dhënave tregoi se kryesisht rezervimi online kryhej nga njerëz të moshës nën 30 vjeç. Ndërsa, grupmosha mbi 40 vjeç masivisht përdorin agjensitë e udhëtimit. Mbi 40 vjeç, 71% përdorin agjensitë dhe vetëm 29% rezervimin online.

Rezultatet tregojnë që rezervimi online është më i përdorshëm prej të rinjve, pasi kjo grupmoshë është dhe më e familjarizuar me inovacionin dhe aplikacionet e ndryshme.

Donatela Osmënaj, eksperte në fushën e teknologjisë dhe informacionit, tregon se pavarësisht vendimit të tyre, udhëtarët duhet të jenë të mirëinformuar për të mirat e njërës apo tjetrës mënyrë për të rezervuar biletën e udhëtimit.

Rezervimi online, sipas saj, ka disavantazhet e veta, për të cilat konsumatori nuk është gjithmonë i ndërgjegjshëm. Në rezervimet online mund të dalin kombinime, të cilat nuk janë të sigurta nëse mund të kapin connection, në ndryshim nga ai me GDS/Global Distribution System, i cili pasqyron vetëm fluturimet e sigurta. Gjithashtu, në rezervimin online, ndryshe nga sistemet nuk mund ta ruash çmimin dhe të ndryshosh rezervimin me qëllim kapjen e një klase me çmim më të arsyeshëm.

Rezervimi online nuk të lejon të bësh voidticket (anulim të biletës) ndërkohë që sistemet ta lejojnë pa asnjë penalitet brenda ditës. Në këtë mënyrë ne mund të themi që adoptimi i këtyre mekanizmave TIK në linjat ajrore rrit reputacionin dhe besueshmërinë kundrejt klientëve.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale