Audi A8 i ri: Gjithçka dimë për makinën më të re të kompanisë Gjermane


Audi AG, tha se versioni i ri i modelit A8, i cili do të vijë në Amerikë vitin tjetër, do të jetë i pajisur me Nivelin e 3 të autonomisë në drejtim, e para në industri.

Është një deklaratë e qartë që Audi, pjesë e Volkswagen Group, tenton të jetë e para në këtë revolucion të automobilizmit dhe të transportit në përgjithësi.
Por ka një kleçkë të vogël: Kur ky sistem do të jetë në treg, varet nga rregullat e qeverive.

Çfarë është Niveli i 3 i autonomisë?

Njerëzit në industri përdorin disa nivele (nga 0 në 5) për të përshkruar kapacitetet e sistemit. Niveli 3, të lejon të heqësh duart nga timoni, por përsëri kërkon vëmendjen e shoferit.
Vlen për t’u përmendur se niveli i një sistemi nuk është i vendosur nga palë të treta. Është një etiketë e vendosur nga vetë kompania që presupozon se është pozicionimi më i mirë.

Lexoni: Tesla: Një tjetër pronar fajëson sistemin Autopilot pas përplasjes!

Në të paktën një mënyrë, sistemi i Audi është një avancim i madh.

Audi tha se A8 i ri, makina më luksoze e linjës së saj, është dizenjuar me pilotimin autonom në mendje. Por ky sistem do të punojë vetëm në situata të limituara dhe specifike si fillim. Audi A8 është makina e parë që të jetë zhvilluar spcifikisht për nivele të larta të autonomisë. Audi AI “traffic jam pilot” merr përsipër të udhëtojë në shpejtësi të vogla në autostrada deri në 60km/h. Ajo aty mban distancën midis dy korsive.

Por, aftësitë e pretenduara të sistemit të Audi është modest dhe sistemi do të vazhdojë të zhvillohet pasi makina të dalë në shitje.
Me sa duket, Audi do të jetë kompania e parë, e cila do të ofrojë një makinë me njësi skanimi me lazer, ose lidar.

Lidar përdor lazer të padukshëm për të krijuar një hartë të mirë të asaj çka e rrethon makinën. Zakonisht një makinë e tillë përdor lazer dhe një hartë 3D për të përcaktuar se ku ndodhet automjeti.

Lidar është një pikë kyçe ku po bazohen shumë zhvillime të teknologjisë së pilotit autonom sot, dhe kostot po bien shumë shpejt.

Lexoni: Ford Pre-Collision Assist vjen në ndihmë të shoferëve të pa vëmëndshëm

A është ky me të vërtetë një sistem i Nivelin të 3?

Është Niveli i 3 sepse Audi tha se është Niveli i 3. (Kështu funksionon)

Kjo tregon se sistemet e Audi nuk janë të ndryshme nga ato të Mercedes Benz apo Tesla. Së shpejti edhe General Motors tek Cadillac CT6. Sikur mos të mjaftojë kjo, sistemi i Audi është më modest ai Autopilot i Tesla, Super Cruise i Cadillac. Ashtu si sistemi Traffic Jam Assist i Mercedes, sistemi i Audi është i limituar. Kurse sistemi i Tesla dhe Cadillac është pak më i avancuar dhe të lejon autonominë e plotë edhe në ndalesat në 0km/h.

Përmëndim se të dyja këto kompani e quajnë atë sistem të Nivelit të 2.

Lexoni: Aston Martin RapidE: EV e parë që nga viti 2019

Përse sistemi i Nivelit të 3 rrit rëndësinë?

Marrim parasysh se sistemi i Nivelit të 3 të Audi, mund ta drejtojë makinën vetë, por në disa raste kërkon ndihmën e shoferit.

Nëqoftëse shoferi është i pa përqëndruar, do të marrë pak kohë që të rifokusohet dhe të marrë kontrollin e makinës. Problemi është mbi këtë hapësirë kohe: çfarë ndodh gjatë kësaj kohe?

Këto gjëra kanë çuar që disa prodhues, si Ford, që të lënë Nivelin e 3 dhe të punojnë për Nivelin e 4.

Lexoni: Kosova krijon makinën e parë elektrike

Kur do të munden konsumatorët të bëhen pjesë e sistemit të ri?

Audi i ri A8 do të dalë në treg në Europë gjatë vjeshtës dhe në SHBA pranverën e ardhme. Por aplikimi i Nivelit të 3 do të varet më shumë nga shteti ku makina operon. Aktualisht, as në Gjermani Niveli i 3 nuk është legal. Por CEO i Audi po punon për ta ndryshuar këtë.

Brumi: Internetional Business Times

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale