Audi A8 i ri: Gjithçka dimë për makinën më të re të kompanisë Gjermane

Audi A8 i ri: Gjithçka dimë për makinën më të re të kompanisë Gjermane

~6 minuta lexim


Audi AG, tha se versioni i ri i modelit A8, i cili do të vijë në Amerikë vitin tjetër, do të jetë i pajisur me Nivelin e 3 të autonomisë në drejtim, e para në industri.

Është një deklaratë e qartë që Audi, pjesë e Volkswagen Group, tenton të jetë e para në këtë revolucion të automobilizmit dhe të transportit në përgjithësi.
Por ka një kleçkë të vogël: Kur ky sistem do të jetë në treg, varet nga rregullat e qeverive.

Çfarë është Niveli i 3 i autonomisë?

Njerëzit në industri përdorin disa nivele (nga 0 në 5) për të përshkruar kapacitetet e sistemit. Niveli 3, të lejon të heqësh duart nga timoni, por përsëri kërkon vëmendjen e shoferit.
Vlen për t’u përmendur se niveli i një sistemi nuk është i vendosur nga palë të treta. Është një etiketë e vendosur nga vetë kompania që presupozon se është pozicionimi më i mirë.

Lexoni: Tesla: Një tjetër pronar fajëson sistemin Autopilot pas përplasjes!

Në të paktën një mënyrë, sistemi i Audi është një avancim i madh.

Audi tha se A8 i ri, makina më luksoze e linjës së saj, është dizenjuar me pilotimin autonom në mendje. Por ky sistem do të punojë vetëm në situata të limituara dhe specifike si fillim. Audi A8 është makina e parë që të jetë zhvilluar spcifikisht për nivele të larta të autonomisë. Audi AI “traffic jam pilot” merr përsipër të udhëtojë në shpejtësi të vogla në autostrada deri në 60km/h. Ajo aty mban distancën midis dy korsive.

Por, aftësitë e pretenduara të sistemit të Audi është modest dhe sistemi do të vazhdojë të zhvillohet pasi makina të dalë në shitje.
Me sa duket, Audi do të jetë kompania e parë, e cila do të ofrojë një makinë me njësi skanimi me lazer, ose lidar.

Lidar përdor lazer të padukshëm për të krijuar një hartë të mirë të asaj çka e rrethon makinën. Zakonisht një makinë e tillë përdor lazer dhe një hartë 3D për të përcaktuar se ku ndodhet automjeti.

Lidar është një pikë kyçe ku po bazohen shumë zhvillime të teknologjisë së pilotit autonom sot, dhe kostot po bien shumë shpejt.

Lexoni: Ford Pre-Collision Assist vjen në ndihmë të shoferëve të pa vëmëndshëm

A është ky me të vërtetë një sistem i Nivelin të 3?

Është Niveli i 3 sepse Audi tha se është Niveli i 3. (Kështu funksionon)

Kjo tregon se sistemet e Audi nuk janë të ndryshme nga ato të Mercedes Benz apo Tesla. Së shpejti edhe General Motors tek Cadillac CT6. Sikur mos të mjaftojë kjo, sistemi i Audi është më modest ai Autopilot i Tesla, Super Cruise i Cadillac. Ashtu si sistemi Traffic Jam Assist i Mercedes, sistemi i Audi është i limituar. Kurse sistemi i Tesla dhe Cadillac është pak më i avancuar dhe të lejon autonominë e plotë edhe në ndalesat në 0km/h.

Përmëndim se të dyja këto kompani e quajnë atë sistem të Nivelit të 2.

Lexoni: Aston Martin RapidE: EV e parë që nga viti 2019

Përse sistemi i Nivelit të 3 rrit rëndësinë?

Marrim parasysh se sistemi i Nivelit të 3 të Audi, mund ta drejtojë makinën vetë, por në disa raste kërkon ndihmën e shoferit.

Nëqoftëse shoferi është i pa përqëndruar, do të marrë pak kohë që të rifokusohet dhe të marrë kontrollin e makinës. Problemi është mbi këtë hapësirë kohe: çfarë ndodh gjatë kësaj kohe?

Këto gjëra kanë çuar që disa prodhues, si Ford, që të lënë Nivelin e 3 dhe të punojnë për Nivelin e 4.

Lexoni: Kosova krijon makinën e parë elektrike

Kur do të munden konsumatorët të bëhen pjesë e sistemit të ri?

Audi i ri A8 do të dalë në treg në Europë gjatë vjeshtës dhe në SHBA pranverën e ardhme. Por aplikimi i Nivelit të 3 do të varet më shumë nga shteti ku makina operon. Aktualisht, as në Gjermani Niveli i 3 nuk është legal. Por CEO i Audi po punon për ta ndryshuar këtë.

Brumi: Internetional Business Times

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Shko me besim drejt ëndrrave të tua. Jeto jetën që kishe imagjinuar”
— Henry David Thoreau
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0