As Mark Zuckerberg nuk mund të përqendrohet në Facebook. Libra mund të jetë shpërqendrimi i tij më i madh - Business Magazine Albania

As Mark Zuckerberg nuk mund të përqendrohet në Facebook. Libra mund të jetë shpërqendrimi i tij më i madh


Lajmi që Facebook-u do të nxjerrë një monedhë dixhitale të quajtur Libra është pritur me skepticizëm. Ndërkohë, bota e fshehtë ndahet midis atyre që e shohin Libra-n si legjitimitetin përfundimtar të Bitcoinit dhe atyre që e shohin atë si një kërcënim ekzistencial.

Ne mund të pajtohemi që kjo është shkalla më e fundit e kompanisë më të fuqishme të teknologjisë në botë që po e thellon përfshirjen e saj në jetën tonë. Por, edhe nëse do të supozojmë se Facebook nuk kishte shkelur ligjet kombëtare të privatësisë (nuk i kishte dhënë qasje Cambridge Analytics për 87 milionë përdorues), ne duhet të jemi të kujdesshëm.

Mbërritja e Facebook dhe kompanive që zotëron do të thotë që Libra do të ‘përhapet globalisht’ shumë shpejt në një hapësirë ​​të rregulluar keq dhe potencialisht do të trondisë ekuilibrin financiar.

Këshilli i Shoqatës Libra, i përbërë nga anëtarë të institucioneve financiare kryesore, si MasterCard dhe Visa, duket se është mbledhur për qëllimin e shprehur të dhënies së besimit të përdoruesve dhe për rrjedhojë sigurimin e pjesëmarrjes maksimale.

Por, përdoruesit nuk duhet të ndihen të sigurt. Facebook nuk e ka shtëpinë e saj në rregull. Numri i skandaleve me të cilat është përballur gjatë 18 muajve të fundit ka qenë befasues. Megjithë apologjitë dhe premtimet për ndryshime, Mark Zuckerberg ka dështuar herë pas here për të mbrojtur mjaftueshëm privatësinë e përdoruesve dhe të dhënat personale.

Dy muaj pas skandalit të Cambridge Analytica në prill të vitit të kaluar, një bug software “mund” të ketë zbuluar postimet e 14 milionë njerëzve. Në shtator, ishin 50 milionë llogari që Facebook-u tha se “mund të” jenë sulmuar përmes termit “akses”. 14 milionë u gjetën të prekshme në tetor.

Më bindëse nga të gjitha, ndoshta, janë gjetjet e Damian Collins, kryetar i komitetit dixhital, kulturës, medias dhe sportit britanik. Rreth 250 faqe të dokumenteve të fshehta të Facebook-ut dëshmuan se kompania kishte konsideruar shitjen e të dhënave të përdoruesve dhe prioritizimin e dominimit të Facebook-ut mbi privatësinë individuale.

Zuckerbergu nuk ka fokus. Siç ka raportuar Michael Galpert, Facebook ka një zakon të ndryshojë vazhdimisht deklaratat e tij të misionit dhe “vizionet”. Ndonjëherë ato janë edhe kontradiktore: në vitin 2010, privatësia nuk ishte më një “normë shoqërore”. Në 2019, Facebook ishte duke u ‘përqendruar të privatësia’ (pivoting). Facebook-u vazhdon të përpiqet të jetë gjithçka për të gjithë njerëzit, shpesh me pasoja katastrofike. Inkurajimi i tij në hapësirën e lajmeve ka dëmtuar gazetarinë tradicionale. Në prill, u raportua se Facebook po kërkonte ndihmë nga e njëjta industri (gazetaria), për të gjetur redaktorët në mënyrë që të humbiste reputacionin e tij si një burim i keqinformimit.

Nga John Buni (sipërmarrës), për SDP

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0