Aplikacioni shqiptar "Tapnapp" që po konkurron me Facebook, Instagram dhe Snapchat - Business Magazine Albania

Aplikacioni shqiptar “Tapnapp” që po konkurron me Facebook, Instagram dhe Snapchat


Shqiptarët tani më do të kenë edhe një rrjet social të vetin ku mund të komunikojnë dhe të ndajnë emocione me shoqërinë në kohë reale.

Krijuesit nëpërmjet këtij aplikacioni duan që të konkurrojnë gjigantët e rrjeteve sociale Facebook, Instagram dhe Snapchat.

Aplikacioni ‘Tapnapp’ është krijuar nga shqiptarë të Maqedonisë që jetojnë në Zvicër. Bëhet fjalë për Nedim Dauti, Blerim Dauti dhe Valmir Amzai.

Mbrëmë u bë edhe lançimi i këtij aplikacioni dhe krijuesit thonë se në orët e para kanë pasur mbi 450 përdorues që kanë kërkuar të abonohen në këtë aplikacion.

”Gjithashtu aplikacioni përmban një lloj të ri chati visual që nuk është përdorur asnjëherë më parë. Ideja e këtij aplikacioni lindi vitin e kaluar pasi që njëri nga kreatorët, duke përdorur rrjetet sociale ekzistuese vuri re që gjithmonë shikonte përmbajtje pas disa minutash, orësh, ditësh ose edhe më tepër.

Duke parë këtë problematikë, ramë në perfundim që ky mekanizem duhej të ndërrohej me një sistem të ri që do t’i mundësonte botës dixhitale të ketë një koncept të njëjtë me jetën reale.” thotë Blerim Dauti, njëri ndër krijuesit e këtij aplikacioni.

Burimi: telegrafi.com 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0