Android OS është numri një në Kinë - Business Magazine Albania

Android OS është numri një në Kinë

~4 minuta lexim


Pavarësisht vlerësimit prej 800 miliardë dollarësh të Apple, gjigandi i iPhone vazhdon të luftojë në Kinë, pasi shifrat e reja tregojnë se sistemi Android i Google gëzon 87% të tregut në tremujorin e parë të vitit 2017.

Hulumtimi, i cili bazohet në një panel global të konsumatorit Kantar Worldpanel Comtech, ka vëzhguar blerjet e telefonit, faturat, burimin e blerjes dhe përdorimin në të gjithë botën.

Q1 e vitit 2017 prodhoi pjesën më të ulët të Apple iOSKinë që nga Q2 2014 me 12.4% të shitjeve të smartfonëve. Megjithatë, “Android vazhdoi të grumbullojë fitime nga viti në vit me 87.2% të shitjeve të smartfonëve”, tha Lauren Guenveur, Drejtor i Njohurive të Konsumatorit për Kantar Worldpanel ComTech.

“Për IOS, kjo paraqet një rënie prej 9.1% pikë nga tremujori i parë i vitit 2016. Në të njëjtën kohë, iPhone 7 mbeti pajisja më e shitur në Kinën urbane me 3.8% të një tregu që është bërë gjithnjë e më i fragmentuar”, tha ajo.

Android, një sistem operativ i hapur për celular dhe tablet, përfiton nga zbatueshmëria e tij në të gjithë pajisjet, me përdorim të madh nga prodhuesit e telefonave kinezë.

Prej këtyre shitjeve të AndroidKinë, prodhuesi vendas Huawei dominon tregun urban me 36% të aksioneve. Marka e dytë më e madhe, Oppo, shënoi 13% të shitjeve.

Samsung ra në vendin e gjashtë pas shitësve lokalë kinezë Xiaomi, Meizu dhe Vivo, në vetëm 5% të shitjeve”, raportoi Tamsin Timpson, Drejtor Strategjik i Inspektimit në Kantar Worldpanel ComTech Asia.

OS (sistemi operativ) i Google vazhdon gjithashtu të fitojë në pesë ekonomitë më të mëdha evropiane (Britania e Madhe, Gjermania, Franca, Italia dhe Spanja), duke përbërë 76.3% të shitjeve të smartfonëve. Ndërkohë, iOS i Apple mori 20.7% të shitjeve, një rritje prej 1.9%.

Gjithashtu falë popullaritetit të Android, prodhuesit kinezë kanë përjetuar rritje edhe në BE, duke përbërë tani 22% të shitjeve të smartfonëve.

“Ndërkohë që shitësit kinezë po shijojnë rritjen në vende si BE5, Amerikë Latine dhe Indi, nuk mund të thuhet e njëjta gjë në SHBA, e cila mbetet e dominuar nga Apple (39%), Samsung (30%) dhe LG (12%),” tha Guenveur.

/Warc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Kurrë mos ndalo së mësuari, sepse jeta nuk ndalon së të mësuari.”
— Brian Tracy
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0