Android OS është numri një në Kinë - Business Magazine Albania

Android OS është numri një në Kinë


Pavarësisht vlerësimit prej 800 miliardë dollarësh të Apple, gjigandi i iPhone vazhdon të luftojë në Kinë, pasi shifrat e reja tregojnë se sistemi Android i Google gëzon 87% të tregut në tremujorin e parë të vitit 2017.

Hulumtimi, i cili bazohet në një panel global të konsumatorit Kantar Worldpanel Comtech, ka vëzhguar blerjet e telefonit, faturat, burimin e blerjes dhe përdorimin në të gjithë botën.

Q1 e vitit 2017 prodhoi pjesën më të ulët të Apple iOSKinë që nga Q2 2014 me 12.4% të shitjeve të smartfonëve. Megjithatë, “Android vazhdoi të grumbullojë fitime nga viti në vit me 87.2% të shitjeve të smartfonëve”, tha Lauren Guenveur, Drejtor i Njohurive të Konsumatorit për Kantar Worldpanel ComTech.

“Për IOS, kjo paraqet një rënie prej 9.1% pikë nga tremujori i parë i vitit 2016. Në të njëjtën kohë, iPhone 7 mbeti pajisja më e shitur në Kinën urbane me 3.8% të një tregu që është bërë gjithnjë e më i fragmentuar”, tha ajo.

Android, një sistem operativ i hapur për celular dhe tablet, përfiton nga zbatueshmëria e tij në të gjithë pajisjet, me përdorim të madh nga prodhuesit e telefonave kinezë.

Prej këtyre shitjeve të AndroidKinë, prodhuesi vendas Huawei dominon tregun urban me 36% të aksioneve. Marka e dytë më e madhe, Oppo, shënoi 13% të shitjeve.

Samsung ra në vendin e gjashtë pas shitësve lokalë kinezë Xiaomi, Meizu dhe Vivo, në vetëm 5% të shitjeve”, raportoi Tamsin Timpson, Drejtor Strategjik i Inspektimit në Kantar Worldpanel ComTech Asia.

OS (sistemi operativ) i Google vazhdon gjithashtu të fitojë në pesë ekonomitë më të mëdha evropiane (Britania e Madhe, Gjermania, Franca, Italia dhe Spanja), duke përbërë 76.3% të shitjeve të smartfonëve. Ndërkohë, iOS i Apple mori 20.7% të shitjeve, një rritje prej 1.9%.

Gjithashtu falë popullaritetit të Android, prodhuesit kinezë kanë përjetuar rritje edhe në BE, duke përbërë tani 22% të shitjeve të smartfonëve.

“Ndërkohë që shitësit kinezë po shijojnë rritjen në vende si BE5, Amerikë Latine dhe Indi, nuk mund të thuhet e njëjta gjë në SHBA, e cila mbetet e dominuar nga Apple (39%), Samsung (30%) dhe LG (12%),” tha Guenveur.

/Warc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0