Amazon po hedh bazën në cloud computing, duke synuar në udhëheqjen e garës së AI

Amazon po hedh bazën në cloud computing, duke synuar në udhëheqjen e garës së AI

Amazon po hedh bazën në cloud computing, duke synuar në udhëheqjen e garës së AI

Një ekzekutiv i kompanisë tha se një mënyrë kyçe që divizioni i Amazon-it për cloud computing që synon të dallojë nga konkurrentët e tij, të cilët perceptohen si të mëdhenj në fushën e inteligjencës artificiale, është konkurrenca në çmim.

Modelet e inteligjencës artificiale që gjenden pas një chatbot-i viral si ChatGPT kanë nevojë për fuqi kompjuterike të madhe për të trajnuar dhe punuar, dhe këto janë kostot që AWS-ja (Amazon Web Services) është e mirë në zvogëlimin e tyre, tha Dilip Kumar, zëvendëspresidenti që drejton grupin e aplikimeve të saj. Një avantazh potencial është se kompania, si dhe Google, kanë çipe të veçanta për inteligjencën artificiale.

“Këto modele janë të shtrenjta,” tha Kumar në konferencën Reuters MOMENTUM në Austin. “Ne po marrim pjesën më të madhe të kësaj pune të pakënaqshme dhe të vështirë, për të ulur kostot për klientët tanë.”

Lexo edhe: Meta me veçori të re, mund të bisedoni me njerëz të tjerë në Messenger përmes avatarëve tuaj

Konkurrentët, Microsoft dhe Google, kanë reklamuar teknologji të veçanta, duke fituar ndikim dhe disa biznese në këtë garë të mundshme të inteligjencës artificiale.

Konkurrentët e Amazon-it gjithashtu kanë qëndruar të  fokusuar në zvogëlimin e kostove dhe kanë reklamuar përparësi falas të kësaj teknologjie, edhe pse çmimet përfundimtare nuk janë ende të qarta.

Për cilësinë, Kumar nuk iu përgjigj pyetjes se si modeli i inteligjencës artificiale i Amazon-it, i njohur si Titan, përballet me konkurrentët e tij më të njohur si seria GPT nga OpenAI mbështetur nga Microsoft apo PaLM nga Google. Ai në vend të kësaj tregoi karakteristikat e tjera të Amazon-it, si “mënyra jonë specifike e trajtimit të privatësisë, mënyra jonë specifike e trajtimit të saktësisë,” në një kohë kur shqetësime të mëdha kanë të bëjnë me atë që ndodh me të dhënat konfidenciale të dhëna për inteligjencën artificiale dhe tendencën e saj për të prodhuar informacion të pasaktë.

Gjithashtu, si lojtari më i madh në industrinë e cloud computing, “kompanitë e të gjitha madhësive kanë të dhënat e tyre tashmë në AWS,” tha ai, duke e bërë këtë një arsye për të përdorur inteligjencën artificiale të saj.

Si Google, edhe Amazon po reklamon teknologjinë e startup-eve të tjerë të njohur për të ofruar zgjedhje klientëve.

Pavarësisht premtimit të inteligjencës artificiale, Amazon-i ka përballur kushte ekonomike të paqarta dhe ngadalësimin e rritjes së të ardhurave nga cloud computing në afat të shkurtër. Kur u pyet se si po zhvillohet planifikimi buxhetor i Amazon-it për vitin 2024, Kumar tha se në përgjithësi “Jemi në një cikël ku shpenzimet janë të kufizuara.”

ETT

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0