Një ekzekutiv i kompanisë tha se një mënyrë kyçe që divizioni i Amazon-it për cloud computing që synon të dallojë nga konkurrentët e tij, të cilët perceptohen si të mëdhenj në fushën e inteligjencës artificiale, është konkurrenca në çmim.
Modelet e inteligjencës artificiale që gjenden pas një chatbot-i viral si ChatGPT kanë nevojë për fuqi kompjuterike të madhe për të trajnuar dhe punuar, dhe këto janë kostot që AWS-ja (Amazon Web Services) është e mirë në zvogëlimin e tyre, tha Dilip Kumar, zëvendëspresidenti që drejton grupin e aplikimeve të saj. Një avantazh potencial është se kompania, si dhe Google, kanë çipe të veçanta për inteligjencën artificiale.
“Këto modele janë të shtrenjta,” tha Kumar në konferencën Reuters MOMENTUM në Austin. “Ne po marrim pjesën më të madhe të kësaj pune të pakënaqshme dhe të vështirë, për të ulur kostot për klientët tanë.”
Lexo edhe: Meta me veçori të re, mund të bisedoni me njerëz të tjerë në Messenger përmes avatarëve tuaj
Konkurrentët, Microsoft dhe Google, kanë reklamuar teknologji të veçanta, duke fituar ndikim dhe disa biznese në këtë garë të mundshme të inteligjencës artificiale.
Konkurrentët e Amazon-it gjithashtu kanë qëndruar të fokusuar në zvogëlimin e kostove dhe kanë reklamuar përparësi falas të kësaj teknologjie, edhe pse çmimet përfundimtare nuk janë ende të qarta.
Për cilësinë, Kumar nuk iu përgjigj pyetjes se si modeli i inteligjencës artificiale i Amazon-it, i njohur si Titan, përballet me konkurrentët e tij më të njohur si seria GPT nga OpenAI mbështetur nga Microsoft apo PaLM nga Google. Ai në vend të kësaj tregoi karakteristikat e tjera të Amazon-it, si “mënyra jonë specifike e trajtimit të privatësisë, mënyra jonë specifike e trajtimit të saktësisë,” në një kohë kur shqetësime të mëdha kanë të bëjnë me atë që ndodh me të dhënat konfidenciale të dhëna për inteligjencën artificiale dhe tendencën e saj për të prodhuar informacion të pasaktë.
Gjithashtu, si lojtari më i madh në industrinë e cloud computing, “kompanitë e të gjitha madhësive kanë të dhënat e tyre tashmë në AWS,” tha ai, duke e bërë këtë një arsye për të përdorur inteligjencën artificiale të saj.
Si Google, edhe Amazon po reklamon teknologjinë e startup-eve të tjerë të njohur për të ofruar zgjedhje klientëve.
Pavarësisht premtimit të inteligjencës artificiale, Amazon-i ka përballur kushte ekonomike të paqarta dhe ngadalësimin e rritjes së të ardhurave nga cloud computing në afat të shkurtër. Kur u pyet se si po zhvillohet planifikimi buxhetor i Amazon-it për vitin 2024, Kumar tha se në përgjithësi “Jemi në një cikël ku shpenzimet janë të kufizuara.”
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.