Amazon hap dyqanin e saj të parë të modës në Los Angeles  - Business Magazine Albania

Amazon hap dyqanin e saj të parë të modës në Los Angeles 

dyqanin

Amazon hap dyqanin e saj të parë fizik në The Americana at Brand, një kompleks tregtar në Glendale, Kaliforni. E shpallur në fillim të këtij viti, përvoja fizike e shitjes me pakicë përshkruhet si një përzierje e ndërveprimeve të bazuara në aplikacione të stilit Amazon, shërbimeve të stilimit dhe përshtatjes në dyqan, provave online në IRL dhe arkave të bazuara në njohjen e dorës të Amazon One —Një përzierje e teknologjisë së drejtuar nga të dhënat që e bën udhëtimin e klientit unik në hapësirën e modës. 

Sipas raporteve të hershme, blerësit në dyqanin 30,000 metra katrorë kanë mundësinë të shfletojnë aplikacionin Amazon Style dhe të provojnë zgjedhjet e tyre në një nga shumë dhomat e provës – secila e pajisur me ekrane me prekje për të thirrur në çast më shumë stile, SKU dhe madhësi. 

Lexoni: Ja cila është strategjia e Target për të mposhtur Amazon

Gjithashtu, blerësit mund të skanojnë kodet QR të artikujve për t’i dorëzuar madhësitë dhe ngjyrat e zgjedhura direkt në dhomat e provës, të cilat janë caktuar dhe shkyçur me aplikacionin. Kur klienti të arrijë në dhomë për të provuar rrobat, zgjedhjet e tyre, së bashku me sugjerimet shtesë të përzgjedhura nga algoritmi i Amazon, do të jenë gati dhe në pritje. 

“Tre synimet tona për Amazon Style janë që t’i bëjmë blerjet më frymëzuese, të personalizuara dhe më të përshtatshme për çdo klient,” tha Simoina Vasen, drejtoreshë menaxhuese e Amazon Style, në një deklaratë. “Ndërsa provojnë rrobat në dyqan, klientët nuk kanë më nevojë të vishen dhe të dalin për të parë nëse madhësia e tyre është e disponueshme. Në vend të kësaj, blerësit mund të vazhdojnë të porosisin, të provojnë gjërat dhe të vazhdojnë përvojën e tyre të blerjeve nga dhoma e zhveshjes.” 

Përveç provimit të artikujve në magazinë, klientët mund të kërkojnë që blerjet e tyre online të dorëzohen drejtpërdrejt në dyqanin Amazon Style për t’i provuar në një nga dhomat e montimit të teknologjisë së lartë të kompanisë. Kthimet gjithashtu mund të përpunohen direkt në dyqan, duke u kursyer blerësve një udhëtim në zyrën postare. 

/fastcompany

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0