Agjencitë më me ndikim të marketingut dhe eventeve të vitit 2019, mes tyre një shqiptare


Kush po e influencon industrinë e marketingut dhe eventeve (Meeting industry) më shumë në vitin 2019?

Edicioni i 5-të i rubrikës “Njerëzit më me ndikim” të Revistës Kongres analizon kush ka ndikuar më shumë në industrinë e marketingut dhe eventeve në Europë në vitin 2019.

Bordi editorial ka realizuar konkursin që nga viti 2014, duke shtuar vazhdimisht rekomandime të reja nga planifikuesit e njohur të eventeve europiane. Janë vlerësuar më shumë se 185 ndikues në Europën Qendrore dhe Jug-Lindore pas shqyrtimit të pikave kryesore nga industria e takimeve në vitin 2019. Vlerësimi u bazua në disa kritere kryesore, siç janë:

  • Arritja e të ardhurave më të mira financiare dhe të faktorëve të tjerë të industrisë së marketingut dhe eventeve në 2019;
  • Zbatimi me sukses i inovacioneve dhe faktorëve të tjerë më të kërkuara në fushën e tyre, i cili gjithashtu përfshin projekte të zbatuara me sukses që kanë përcaktuar vitin 2019;
  • Ndihma në rritjen e reputacionit dhe profilit të industrisë në vitin 2019;
  • Inovacionet që lehtësojnë punën e organizatorëve, ose në mënyrën e tyre, kanë treguar drejtimin që do të marrë industria në të ardhmen.

Bazuar në 1273 anketime individuale dhe 5559 vizita totale individuale, Revista Kongres ka analizuar dhe përzgjedhur listat e njerëzve më me ndikim. Mes tyre dhe një nga Shqipëria.

Lexoni: Rafaela Rica, Kryeson mes sipërmarrësve ndikues në Europë, në botën e agjensive të marketingut

Rafeala RICA

Themeluese dhe CEO e Iceberg Communication (AL)

Ajo ka themeluar kompaninë e saj 18 vjet më parë. Sot, Rafaela Rica është themeluese dhe menaxhere e një prej kompanive më të mëdha të marketingut dhe PR në Shqipëri. E veçanta e kompanisë është që ekipi është themeli i suksesit të saj dhe shumica e anëtarëve të ekipit janë pjesë e kompanisë që nga krijimi i saj. Iceberg Communications punon në marketing dixhital, reklamim, vepra krijuese, evente, dekorime, PR dhe komunikim.

Gjithashtu pjesë e këtyre nominimeve ka qenë edhe Mandarina Promotion, me themeluese Alma Gëxhani dhe Eva Kushova.

Të tjerë janë:

  • Yemi A.D. – Themelues, Creative Director dhe CEO në JAD Productions
  • Stefan KOZAK – Themelues, Pronar dhe Drejtor menaxhimi në CREATIVE PRO
  • Ognena VASILJEVIĆ – Menaxhere e përgjithshme në Momentum Inc. (MK)
  • Matjaž JUG – Pronare e ETC Adriatic
  • Ivona DABETIĆ JOVOVIĆ – Pronare/Drejtore në Vision Event (ME)
  • Antonia RADIĆ – CEO e EX-ALTO d.o.o. (HR)
  • Ivo FRANSCHITZ – Pronare & Drejtor menaxhues në ENITED Business Events GmbH (AT)
  • Ivana BORAS – Drejtore e përjgjithshme në Projektil
  • Miro ANTIĆ – Partner/CEO/ Event Guru në M2Communications (RS)
  • Melinda REBREK – CEO dhe pronare në Pirana Productions dhe Zvereene Institute
*(Meeting Industry) – Industria e Takimeve përbëhet nga një gamë e gjerë e organizatorëve, furnitorëve dhe lehtësirave të angazhuara në zhvillimin dhe realizimin e takimeve, konferencave, ekspozitave dhe eventeve të tjera të lidhura me të, të cilat mbahen për të arritur një sërë objektivash profesionale, afariste, kulturore ose akademike.

/kongres-magazine.eu

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale