Aftësia që ju veçon nga të gjithë të tjerët sipas Warren Buffett

Aftësia që ju veçon nga të gjithë të tjerët sipas Warren Buffett


Warren Buffet është pyetur për këshillën më të mirë që mund të japë për të rinjtë.

Miliarderi nuk hezitoi për t’u përgjigjur:

“Investoni tek vetja. Mënyra më e lehtë për t’u bërë 50% më të mirë se ç’jeni tani është të perfeksionoi aftësitë e komunikimit, të shkruarit dhe aftësitë verbale. Nëse ju nuk mund të komunikoni mirë, është njësoj si të shkelni syrin e një vajze në errësirë, pra asgjë nuk ndodh. Ju mund të keni njohuri pafund, por duhet të jeni në gjendje t’i transmetoni ato. Dhe transmetimi bëhet përmes komunikimit. ”

Buffett gjithashtu ka pranuar se gjatë gjimnazit dhe fakultetit, atë e tmerronte e folura në publik, aq sa dhe mund të villte përpara njerëzve. Prandaj ai vendosi të merrte pjesë në një kurs për të folurën në publik, kurs që ai thotë se i ka ndryshuar jetën. Edhe sot në zyrën e tij, ai nuk ka asnjë diplomë tjetër të varur në kornizë, përveç asaj të komunikimit që prej vitit 1952.

Lexoni: Trajnim nga Arjeta Dhima: “E folura në publik”

Por mos harroni se këshilla e tij qëndron dhe për aftësinë e të shkruarit. Me pak fjalë, edhe stili i mirë i të shkruarit është sekreti që të çon më afër suksesit.

Komisioni Kombëtar i Shkrimit ka zbuluar se rreth gjysma e bizneseve të anketuara paguanin programe trajnimi për të gjithë punonjësit jo shumë të aftë me shkrimin, si një nevojë për ta bërë më efektiv komunikimin në zyrë.

Lexoni: Si mund të kapërcejmë frikën e të folurit në publik?

Bob Kerrey, kryetari i komisionit, tha: “Shkrimi është një shenjues i punës me aftësi të lartë, me pagë të lartë, profesionale. Njerëzit që nuk janë në gjendje të shprehen qartë me shkrim, i kufizojnë mundësitë e tyre për punësim profesional dhe me rrogë të lartë”.

INC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0