A e zotëroni këtë tipar të madhështisë? - Business Magazine Albania

A e zotëroni këtë tipar të madhështisë?


Udhëheqësit e mëdhenj janë të ndryshëm në shumë mënyra, por një tipar kyç që shumica e tyre ndajnë është ndjeshmëria ose aftësia për t’i parë gjërat/njerëzit nga një pikëpamje tjetër. Kur të gjithë në një organizatë duket se e kanë këtë aftësi, me shumë gjasa kompania do të shkëlqejë!

Lexoni: Arti i Mentorimit: 3 hapat për krijimin e liderëve të biznesit

Ne të gjithë mbështetemi tek njëri tjetri ndërsa kemi plane për t’u zhvilluar në nivele të reja dhe ndjeshmëria është pikërisht karburanti për këtë. Unë do t’ju ndihmoj; ju do të më ndihmoni – kjo quhet punë në grup.

Fatkeqësisht, në mjediset e biznesit, ndjeshmëria ndonjëherë zëvendësohet nga një ndjenjë krenarie, një qëndrim i gjithanshëm dhe një mentalitet i mbyllur që ka të bëjë më shumë me avancimin e vetvetes. Por, kur ndjeshmëria është në mungesë të furnizimit, kështu është edhe madhështia. Plus, integrimi i ndjeshmërisë në praktikat tuaja të biznesit mund të ofrojë një avantazh të rëndësishëm konkurrues duke i bërë klientët tuaj të ndihen të çmuar dhe të vlerësuar.

Lexoni: JA CILAT LIBRA SUGJERONTE STEVE JOBS PËR ÇDO LIDER

burimi: INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0