A e ka humbur rrugën biznesi juaj? Përdorni këto 3 këshilla inteligjente për t'u shkallëzuar në mënyrë strategjike - Business Magazine Albania

A e ka humbur rrugën biznesi juaj? Përdorni këto 3 këshilla inteligjente për t’u shkallëzuar në mënyrë strategjike

Këshilla strategjike

Ekonomia e vitit 2024 duket të jetë një rritje, pasi parashikimet flasin për një rritje vjetore të PBB-së globale prej 2.6%. Kjo duhet të nxisë shpirtin sipërmarrës, nëse jeni një lider që shpresoni në ringritje.

Por, rritja dhe përshkallëzimi nuk janë gjithmonë sinonime. Nëse keni pritshmëri jorealiste kur bëhet fjalë për këtë të fundit, mund të pengoni rezultatet e së parës. Fakti i thjeshtë është se shumica dërrmuese e kompanive nuk kanë një kapacitet të pakufizuar në përshkallëzim të aktivitetit të tyre. Në një moment, rritja e shpejtë dhe e pakontrolluar mund të bëjë që ato të kenë probeme me funksionimin dhe logjistikën, gjë që përmbys vizionin, markën dhe synimet më të gjera.

Një themel-vizion i fortë

Filloni me një koncept të dokumentuar “North Star” që do të përqafohet sot, nesër dhe larg në të ardhmen. Bëjeni atë menjëherë bindës dhe të qartë dhe jini të sigurt se ai rezonon me të gjithë anëtarët e ekipit. Nëse sjelljet midis disa anëtarëve të stafit nuk përputhen, për shembull, mund të ndodhë që trajnimi për vizionin të mos ketë qenë i mjaftueshëm. Kjo mund të jetë zhgënjyese kur filloni të shkallëzoni, gjë që e bën atë një hap absolutisht kritik.

Mbani në mend gjithashtu, se futja e një vizioni në mënyrë efektive ka kosto: do të thotë të investoni para, kohë dhe energji dhe mund t’ju duhet të hiqni dorë nga njëfarë efikasiteti në proces. Në fund të fundit, ekziston një joefikasitet i natyrshëm në orientimin drejt një qëllimi të përbashkët, sepse ju duhet të lini vend për kreativitet dhe eksplorim.

Vizioni juaj gjithashtu duhet të mbrohet. Ai vendos vlerat thelbësore dhe prandaj është jetike të shmanget përkulja ose thyerja e tij në mënyrë që të arrihen ambiciet e shkallëzimit.

A ka humbur kompania juaj rrugën e saj në një përpjekje për t’u shkallëzuar pa kufizim? Merrni parasysh zbatimin e masave të mëposhtme:

1- Thyeni “Shkëmbinjtë” e mëdhenj në më të vegjël

Mund të keni tashmë objektiva, 1, 3 dhe 10-vjeçar. E përsosur! Por, për t’u siguruar që po lëvizni në një drejtim të qëndrueshëm dhe të menaxhueshëm, duhet të krijoni diçka analoge me atë që e quajnë në EOS Worldwide një “Botë 90-ditore” dhe “Shkëmbinjtë” (objektivat) individualë në të. Është një strukturë e krijuar posaçërisht për të shënuar çdo kontribut 3-mujor drejt qëllimeve vjetore dhe ka rezultuar në një sukses të matshëm më të madh.

Versioni juaj mund të përfshijë një kartelë javore të rezultateve të çdo anëtari të ekipit të detyrave kryesore dhe vlerësimin në përmbushjen e pritjeve 90-ditore. Më pas, është përgjegjësi e menaxherëve që të punojnë për të siguruar që punonjësit të arrijnë numrat e rezultateve, duke bërë përparim drejt objektivave personale dhe të kompanisë. Ky proces gjithashtu e pengon një organizatë të shkallëzohet shumë shpejt, pasi është një formë e inxhinierisë së kundërt që fillon me një vizion më të gjerë: asgjë nuk mund të shtohet papritur, si një linjë e re produkti, që nuk përputhet me atë fokus misioni.

2- Sigurohuni që keni marrë përzierjen e duhur

Çdo person ka dy role në punë: atë që luan sot dhe atë që do të luajë në të ardhmen. Megjithatë, nuk mund të bësh një shkallë të madhe dhe të shpërndash dhjetëra promovime brenda një viti, ose ekipet të përfundojnë duke u ndjerë të mbingarkuar dhe të papërgatitur. Pra, punonjësve duhet t’u jepet kapaciteti, koha dhe energjia e nevojshme për t’u rritur.

Për shembull, nëse thoni se keni hartuar një tabelë llogari-dhënieje që parashikon njohuritë dhe ekspertizën e stafit që do t’ju nevojitet në një vit ose tre vjet duhet t’i përgjigjeni disa pyetjeve. A do të jetë ekipi aktual ai që do të ekzekutojë në mënyrë efektive? A kanë kapacitet dhe burime?

Të njohësh përgjigjet e këtyre pyetjeve herët do të thotë që mund të përgatitesh në përputhje me rrethanat, gjë që mund të përfshijë ose jo riorganizimin e një ekipi.

3- Lëreni kulturën të zhvillohet organikisht

Një tjetër kurth i shkallëzimit është paaftësia për të mbajtur një kulturë të preferuar. Për të shmangur një goditje të detyruar, ose të brishtë atmosferike gjatë rritjes së fuqishme, është thelbësore të trajtohet kultura e kompanisë me qëllim dhe durim.

Shkallëzimi i pafund mund të tingëllojë si rruga më e shpejtë drejt përfitimit, por mos bini në atë tundim. Në vend të kësaj, planifikoni rritjen bazuar në vizionin, njerëzit dhe kulturën. Më pas do të veproni me përmbajtje të menduar dhe do të përballeni me më pak probleme të parandalueshme.

entrepreneur.com

 

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0