3 aftësitë emocionale në marketing që vënë në lëvizje klientët

3 aftësitë emocionale në marketing që vënë në lëvizje klientët


Sonia Thompson CEO në Thompson Media Group, ndan me ne 3 emocionet që klientët duhet të përjetojnë kur shohin produktin tuaj.

Konsumatorët bombardohen çdo ditë me një mori mesazhesh dhe promovimesh në treg. Markat që prodhojnë marketing harxhojnë shumë kohë, para dhe burime të tjera, për të marrë ato mesazhe para klientëve të tyre dhe njerëzve të tjerë që duan të shërbejnë. Pra, është turp kur ato mesazhe injorohen ose harrohen 5 sekonda pasi të jenë parë.

“Lajmi i mirë është se ekziston një mënyrë më e zgjuar për t’u lidhur me klientët tuaj. Prodhoni marketing që i bën ata të ndiejnë diçka tjetër përveç indiferencës. Prodhoni marketing për ata që i shtyn ata drejt veprimit dhe i detyron ata të ndërmarrin hapin tjetër me ju”, thotë Thompson.

Lexo: 4 markat që po zhvillojnë marketingun e përmbajtjes

Ky hap tjetër mund të jetë ndarja e përmbajtjes tuaj, duke u kushtuar më shumë vëmendj herën tjetër, kur përpiqeni të komunikoni me ta duke u dhënë adresën e tyre të postës elektronike, apo edhe duke blerë një nga produktet ose shërbimet. Mënyra sesi t’i bëni klientët tuaj të ndjehen përgjatë pikave të ndryshme të prekjes që keni me ta, është kryesisht nxitja e atyre veprimeve, që mund të ndërmarrin pasi konsumojnë përmbajtjen tuaj.

Kënaqësia:

“Kurdoherë që një biznes bën një punë që merr kënaqësin e klientit, unë zbuloj se nuk mund të mbyllem për këtë. Përfundoj duke i thënë kujtdo që do të dëgjojë sepse dua që ata ta provojnë atë pamje të jashtëzakonshme për veten e tyre ose, të paktën, të marrin një kënaqësi nga të jetuarit në mënyrë miqësore përmes përvojës time”, thotë Thompson.

Ky emocion funksionon sepse trondit klientët tuaj nga mundësia e normës. Duke ofruar të papriturat në një mënyrë që shkakton befasi, kënaqësi dhe gëzim, ju hap rrugën për ta bërë atë një befasi, për klientët tuaj për të ndërmarrë veprime.

Krenaria:

Kur krijoni momente krenarie për klientët tuaj, qoftë një herë ose në një bazë të qëndrueshme, i mban ata të lidhur me produktin ose shërbimin tuaj në një nivel më të thellë, më emocional. Ajo lëviz marrëdhënien tuaj përtej transaksionit dhe nxit klientët tuaj që të dëshirojnë të vazhdojnë të përdorin produktin tuaj dhe, në disa raste, të ndajnë me të tjerët për rezultatet e shkëlqyera që po marrin me ju.

Ju mund ta bëni atë duke ndjekur përparimin e tyre, duke i ndihmuar ata të festojnë fitoret dhe arritjet. Një gamë e vogël mund të jetë gjithashtu argëtues, duke ndihmuar klientët të përparojnë.

Lexo: Marketingu tradicional dhe dobësitë e tij

Dhimbja:

Dhimbja është një motivues i fuqishëm. Kjo është arsyeja pse shumë tregtarë të zgjuar punojnë për të shmangur dhimbjet e njerëzve. Ata zmadhojnë ndikimin e një situate më pak se të dëshirueshme, me qëllimin që gjendja aktuale të bëhet aq e padurueshme në vazhdim sa që veprimet duhet të ndërmerren tani. Jeta ka të bëjë me momentet.

Këshilla që kemi për ju është: Sigurohuni që të krijoni momentet për klientët tuaj që i bëjnë ata të ndiejnë diçka për ju. Sepse, në fund të fundit, klientët janë thjesht njerëz që ndiejnë.

Burimi: Inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0