Drejtimi i një biznesi të suksesshëm nuk ka të bëjë vetëm me zgjedhjen e një tregu të përshtatshëm apo të pasurit një produkt me një cilësi të lartë. Disa biznese mund t’i japin më pak përparësi marketingut. Por nëse ndonjë biznes serioz dëshiron në rritjen e fitimeve, pothuajse gjithmonë duhet të ketë mënjanë një buxhet të caktuar për marketing.
Në ditët e sotme marketingu dixhital po fiton në mënyrë të qëndrueshme kundrejt marketingut tradicional. Një pjesë e konsiderueshme e popullsisë po përdor rregullisht internetin për qëllime të shumta, duke përfshirë kryerjen e transaksioneve të tyre të përditshme. Si biznes, duhet të siguroheni që jeni përpara konkurrencës suaj. Që do të thotë se nuk mund të vareni më nga metodat e vjetra të marketingut. Ju duhet të shikoni përtej dhe të kuptoni se si mund të përdorni teknikat më të fundit të marketingut dixhital për të rritur të ardhurat tuaja. Para se të futemi në detajet e mprehta të marketingut dixhital kundrejt marketingut tradicional, le të shohim së pari disa nga idetë themelore që ju nevojiten për të kuptuar qartë.
Lexo: 6 benefitet e marketingut online
Çfarë është marketingu tradicioanl?
Marketingu tradicional nuk është asgjë e re, pasi është një formë e marketingut ndaj të cilës ne jemi ekspozuar në një pikë ose në një tjetër. Është një mënyrë konvencionale e marketingut, që ndihmon për të arritur tek një audiencë gjysmë e synuar me reklama të ndryshme offline dhe metoda promovuese. Marketingu tradicional është një lloj i marketingu që është vështirë të injorohet dhe përfshin reklamat tradicionale që hasim çdo ditë. Shumë nga taktikat e zakonshme dhe më të provuara të marketingut offline janë pesë kategoritë e mëposhtme:
- Shtyp (revista, gazeta, etj)
- Transmetimi (TV, radio, etj.)
- Posta e drejtpërdrejtë (katalogë, kartolina, etj.)
- Telefoni (telemarketing, marketing sms, etj.)
- Në natyrë (tabela, fletushka, etj.)
Marketingu tradicional mund të ketë evoluar gjatë dekadave të fundit, por aspektet themelore mbeten të njëjta. Teknikat e shitjes që ne përdorim sot mbështeten në produkt (product), çmim (price), vend (place) dhe promovim (promotion). Duke shfrytëzuar katër P-të e marketingut, një biznes në të vërtetë mund të udhëheqë perspektivat e tij dhe klientët përmes çdo shitje dhe mund të ketë rezultate të favorshme. Le të hedhim një vështrim të shkurtër në secilën prej 4 P-ve që kanë fuqi në çdo formë të teknikës së marketingut:
- Produkti:Marketingu efektiv fillon me një kuptim të mirë të produktit tuaj.
- Çmimi:Kostoja e përgjithshme e produktit varet nga sa e dini ju atë. Çmimi është gjithmonë faktori përcaktues kur bëhet fjalë për gjëra të tilla si oferta, kërkesa, marzhi i fitimit, etj.
- Promovimi:Mënyra se si ju e reklamoni produktin tuaj quhet promovim. Kjo metodë që ju ndihmon të promovoni produktin dhe të fitoni më shumë shikueshmëri dhe klientë në të gjitha vendet ku ju do të reklamoni këtë produkt.
- Vendi:Marketingu tradicional mbështetet shumë në marrjen e produktit tuaj para audiencës tuaj të synuar në kohën dhe vendin e duhur.
Që do të thotë gjithashtu çmimi i duhur ka rol kyç. Në botën e marketingut, vendosja luan një rol vendimtar. Sepse kur një produkt vendoset në një vend ideal, shanset për shndërrimin e perspektivave te klientët ose klientët rriten shumëfish. Marketingu dixhital është mjaft i efektshëm sepse nuk injoron asnjë nga katër P-të e marketingut. Përkundrazi e përdor secilën prej tyre në një mënyrë unike, dhe ndonjëherë edhe më mirë sesa marketingu tradicional.
Dobësitë e marketingut tradicional
Ndërsa marketingu tradicional është akoma efektiv, nuk është mënyra e vetme për ta bërë produktin tuaj të popullarizuar në tregun tuaj të synuar. Sot, teknologjia është zhvilluar dhe po i lejon bizneset të lidhen me audiencën e tyre si kurrë më parë. Cila është arsyeja? Pse është e rëndësishme të merren parasysh të metat e marketingut tradicional përpara se të investoni në të?
- Ndërveprim i vogël
Një nga kufizimet më të mëdha dhe më të dukshme të marketingut dixhital është se ka pak ose aspak ndërveprim midis klientëve. Marketingu tradicional është një rrugë me një drejtim, ku një biznes është në gjendje të transmetojë ose të sigurojë informacione për audiencën e tij të synuar në lidhje me produktin ose shërbimin e tij. Ky ushtrim i ndërtimit të markës bëhet me shpresën për të tërhequr vëmendjen e njerëzve të duhur dhe ndoshta t’i shndërrojnë ato në klientë.
- Nuk ka kontroll kohe
Marketingu tradicional varet nga metodat promovuese që ekzekutohen pasi nuk mund të azhurnohen. Pavarësisht nëse bëhet fjalë për një reklamë statike të shtypur në gazetën tuaj lokale ose një reklamë televizive, do të duhet të vendosni një reklamë të re për të zëvendësuar atë të vjetër në rast të ndonjë ndryshimi. Ndërsa kjo mund të mos duket si një faktor i madh, por ka një ndryshim të madh në planin afatgjatë.
- Kosto më të larta
Kostot e përsëritura në marketingun tradicional mund të dëshmojnë se janë një investim i madh që mund ose nuk mund të japë një kthim të mirë. Reklama juaj në gazetën lokale do të jetë e efektshme vetëm nëse ajo shihet nga audienca juaj e synuar në ditën kur ajo publikohet.
Ju duhet të krijoni dhe drejtoni një fushatë të re për reklama të shtypura. Ose kur krijoni dhe shpërndani postera ose fletushka në zonën tuaj, është një investim që po bëni për një ekspozim. Krahasoni atë me përmbajtjen që krijoni në faqen tuaj të internetit që mund të sjellë vizitorë të synuar për vite me radhë pa ndonjë kosto shtesë.
- Opsione të kufizuara të personalizimit
A doni të siguroni që klientët që punojnë në një industri të caktuar dhe të jenë të një grupmoshe të caktuar? Marketingu tradicional ju ofron pak ndihmë kur bëhet fjalë për personalizimin e fushatës tuaj dhe shënjestrimin e një klienti specifik. Edhe pse ju mund të përdorni teknikat tradicionale të marketingut për të tregtuar në segmente të caktuara, ju nuk mund të shkoni pas klientëve të synuar. Kur përdorni reklama në internet, ju keni mundësinë, që jo vetëm të arrini në llojin e duhur të klientëve, por gjithashtu t’u tregoni atyre oferta që janë përshtatur ndaj tyre.
- Pamundësia për të zbuluar detajet e plota të çmimeve
Në nivelin bazë, marketingu tradicional asnjëherë nuk ka arritur të tërheqë njerëz bazuar në çmime me zbritje ose shitje të veçanta. Sidoqoftë, kur vjen puna për të ofruar më shumë opsione unike, të personalizuara të çmimeve, ju mund të godisni aty ku duhet.
- Matja e dobët e fushatës
Kur ekzekutoni një strategji tradicionale të marketingut, është thelbësore të dini se sa efektive është të siguroheni që nuk po investoni në drejtimin e gabuar. Fatkeqësisht, rezultatet që merrni nga marketingu tradicional nuk mund të maten me lehtësi dhe efikasitet. Sidoqoftë, kur filloni një fushatë të marketingut në internet, mund të identifikoni me lehtësi se ku po gaboni dhe nëse është i suksesshëm apo jo. Kjo vetëm e bën marketingun dixhital shumë më të mirë se sa homologu i tij tradicional.
Lexo: Çfarë thotë teoria e “Premission Marketing” për artikujt e sponsorizuar?
Marketingu dixhital vs marketing tradicional: Çfarë është marketingu dixhital?
Marketingu dixhital ose marketingu në internet i referohet punës që lidhet me tregëtinë që bën një biznes përmes internetit, laptopit apo telefonit. Çdo biznes (pavarësisht nga madhësia e tij) mund të përdorë marketingun dixhital për të arritur në tregun e tij të synuar. Arsyeja pse marketingu dixhital është thelbësor për një biznes sot, është sepse interneti po bëhet një nga mjetet më të përdorura. Gjithnjë e më shumë njerëz janë duke hyrë në internet për të kryer aktivitetet e tyre të përditshme, e cila përfshin blerjen e mallrave dhe shërbime të ndryshme. Krahasuar me dekdën e kaluar, marketingu në internet është rritur në mënyrë eksponenciale. Pra, kur bëhet fjalë për marketing dixhital kundrejt marketingut tradicional, është e qartë se ai dixhital sot po merr më shumë përparësi.
Marketingu i suksesshëm kërkon që një biznes të lidhet me perspektivat dhe klientët në mënyrën më të mirë të mundshme, në mënyrë që e tyre të jetë një kthim aktual i investimit. Duke pasur parasysh faktin se një shumicë e madhe e njerëzve po e kalojnë kohën e tyre në internet, ka kuptim që ju, si biznes, të lidheni me ta përmes tij. Ndërsa teknologjia rritet dhe idetë e reja dixhitale janë sjellë në jetë, bota e marketingut dixhital rritet me të. Një nga arsyet pse ajo vazhdon të japë rezultate është sepse është një formë e marketingut hyrës. Që do të thotë, në vend që të shkoni atje për të gjetur njerëz, ata ju gjejnë juve përmes internetit. Por ideja e këtij marketingut është të fitoni sa më shumë klientë dhe njerëz që ju ndjekin. Sepse sa më shumë njerëz të dinë për faqen tuaj të internetit, markën tuaj dhe produktet që shesni, aq më të njohur ata bëhen me axhendën tuaj. Kjo e fundit çon në marrëdhënie të ngushta ose lidhje që zhvillohen në bazë të besimit.
Statistikat e marketingut dixhital
Këtu janë disa statistika më shumë për t’ju ndihmuar të kuptoni rritjen dhe rëndësinë e marketingut dixhital:
- Më shumë se 80% e blerësve / blerësve bëjnë hulumtimin e tyre në internet para se të investojnë në një produkt / shërbim.
- Pothuajse 60% e të rriturve në SHBA përdorin Facebook rregullisht.
- Mobile do të llogarisë mbi 70% të shpenzimeve të reklamave dixhitale deri në vitin 2019.
Pavarësisht nga biznesi ku jeni, ju duhet të merrni parasysh rëndësinë e marketingut dixhital . Ose përndryshe ju mund të humbni konkurrencën që po përfiton nga teknikat më të fundit të marketingut dixhital.
Në cilin lloj marketingu duhet të investoni?
Përcaktimi i një buxheti për marketing është një gjë, por sigurimi që të merrni një kthim të mirë të investimit tuaj është diçka tjetër. Marketingu dixhital mund të ndihmojë një biznes të gjenerojë udhëheqje / shitje të kualifikuar pa vendosur tarifë fikse. Rreziku është padyshim më i vogël kur krahasohet me marketingun tradicional. Nëse shikoni përreth, do të gjeni biznese të të gjitha madhësive duke përfituar nga marketingu dixhital, veçanërisht për shkak të kostos më të ulët që ka krahasuar me marketingun tradicional. Edhe pse reklamat e shtypura mund të ndihmojnë në ndërtimin e markës, marketingu dixhital mund të ndihmojë një kompani në ndërtimin e një themeli të fortë për promovim efektiv. Dhe mund të bëhet me një buxhet shumë më të vogël.
- Investimi në reklama të shtypura
Nuk ka dyshim se reklamat e shtypura mund të funksionojnë shkëlqyeshëm nëse bëhen siç duhet. Sidoqoftë, pa konsistencë, reklamat e shtypura nuk do të japin rezultate të favorshme. Pavarësisht nëse vendosni të reklamoni në një revistë madhore ose në gazetën tuaj lokale, duhet të jeni gati për të shpenzuar para të mëdha për një periudhë të gjatë kohore. Kur bëhet fjalë për shtypjen e reklamave, ajo që shumë biznese nuk arrijnë ta kuptojnë është aspekti i qarkullimit. Numri i lexuesve që shikojnë reklamën tuaj do të jetë më i vogël se numri i revistave në qarkullim. Sepse një përqindje e mirë e numrave të revistave pothuajse gjithmonë do të shiten.
- Investimi në reklama dixhitale
Reklamat dixhitale janë më të personalizueshme sesa reklamat e shtypura, gjë që ju bën të jeni më pak të rezikuar. Për shembull, nëse jeni duke bërë një fushatë kërkimi, mund ta drejtoni reklamën tuaj tek një audiencë e caktuar dhe ta ndryshoni atë më vonë. Bërja e rregullimeve dhe tërheqja e reklamave tuaja sipas të dhënave në kohë reale është thjesht më e lehtë.
Lexo: Pse sipërmarrësit e rinj po shkojnë sot më shumë drejt marketingut dixhital?
Pse duhet të zgjidhni marketingun dixhital?
Për disa marka, veçanërisht ato të krijuara përmes një audience të madhe offline, marketingu tradicional mund të jetë shumë i vështirë për t’u injoruar. Por për shumë biznese të vogla që janë duke u përpjekur të bëjnë sukses përmes një buxheti të kufizuar, marketingu dixhital mund të dëshmojë se është një shpëtimtar. Kjo është arsyeja pse shumë biznese të reja dhe të vjetra po studiojnë fuqinë e marketingut dixhital. Kjo ndodh sepse marketing dixhital ka:
- Niveli më të lartë i angazhimit të konsumatorëve
Marketingu tradicional nuk lejon ndërveprim të drejtpërdrejtë me klientët, ndërsa marketingu dixhital ofron një nivel më të lartë angazhimi dhe bashkëveprimi. Pavarësisht nëse bëhet fjalë për komente në media sociale ose mesazhe me postë elektronike, audienca juaj e synuar është e lidhur menjëherë me ju përmes kanaleve të ndryshme të marketingut dixhital. Marka juaj gjithashtu mund të krijojë lehtësisht marrëdhënie më të mira dhe të gjata me klientët duke bashkëvepruar me ta përmes video, anketave. Biznesi juaj performon më mirë kur funksionon në përputhje me kërkesat e klientëve tuaj. Dhe marketingu dixhital ju lejon ta bëni atë pasi që mund të angazhoheni me klientët dhe të zgjidhni problemet e tyre pa humbur kohë.
- Rezultatet maten më lehtë
Kur dhuroni broshura, shpërndani fletëpalosje ose reklamoni në revista, nuk e dini se deri ku do të jetë i suksesshëm marketingu juaj. Ju mund të jeni drejtuar në drejtim të gabuar. Për dallim nga marketingu tradicional, marketingu dixhital ju lejon të matni rezultatet. Ju keni një informacion në lidhje me perspektivat dhe klientët tuaj për t’ju ndihmuar të kuptoni se ku po shkoni.
- Siguron një audiencë të madhe
Marketingu tradicional është i kufizuar në shumë mënyra, por një nga kufizimet më të mëdha që vjen me të është pamundësia për të shkuar përtej një audiencë rajonale ose lokal. Biznesi juaj mund të mos jetë i kufizuar gjeografikisht, kështu që pse të kufizoni mundësitë tuaja? Duke përdorur marketing dixhital, ju mund të krijoni një fushatë shumë të personalizuar dhe të zgjeroni mundësitë tuaja në qytete të ndryshme apo edhe në vende të ndryshme.
Lexo: Si të krijoni një biznes fitimprurës të marketingut nga laptopi juaj
- Është më pak e shtenjtë dhe më shumë efektive
Kur është fjala për të shpenzuar para për marketing, kthimi juaj i investimeve vendos nëse fushata juaj ishte e suksesshme apo jo. Marketingu dixhital ju lejon të shpenzoni më pak ndërsa fitoni më shumë. Statistikat e kanë treguar këtë.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.