6 benefitet e marketingut online
Përditësuar së fundmi: 04/10/2019

6 benefitet e marketingut online

Share
nga Ornela Trupja
Tet 04, 2019

Marketingu online është i rëndësishëm sepse përputhet me mënyrën se si konsumatorët marrin vendime për blerjen. Studimet e bëra nga analistë të tillë si Gartner, tregojnë se numri në rritje i konsumatorëve përdorin media sociale dhe hulumtime në internet apo celular për të kuptuar paraprakisht mbi produktet dhe çmimet e tyre.

Marketingu online ju mundëson të krijoni marrëdhënie me klientët dhe perspektivat përmes komunikimit të personalizuar të rregullt, me kosto të ulët, duke reflektuar lëvizjen larg nga masivizimi.

Komoditeti i marketingut në internet
Marketingu online ju mundëson të jeni të hapur për biznes gjatë gjithë kohës, pa u shqetësuar për oraret apo për pagesat shtesë. Ofrimi i produkteve tuaja në Internet është gjithashtu i përshtatshëm për klientët. Ata mund të shfletojnë dyqanin tuaj në internet në çdo kohë dhe mund të porosisin atë që është e përshtatshme për ta dhe porosia ju shkon në vendin e kërkuar nga ata.

Lexo: WebProm, 18 vjeçari sjell platformën online për marketing dhe “vetëpunësim”

Arritjet në internet
Duke bërë marketing në internet, ju mund të kapërceni pengesat në distancë. Ju mund të shisni mallra në çdo pjesë të vendit pa vendosur njësi lokale, duke zgjeruar tregun tuaj të synuar. Ju gjithashtu mund të ndërtoni një biznes eksporti, pa hapur një rrjet shpërndarësish në vende të ndryshme. Sidoqoftë, nëse doni të shisni ndërkombëtarisht, duhet të përdorni shërbime lokalizimi për të siguruar që produktet tuaja të jenë të përshtatshme për tregjet lokale dhe të respektojnë rregullat e biznesit lokal. Shërbimet e lokalizimit përfshijnë përkthimin dhe modifikimin e produktit për të pasqyruar dallimet e tregut lokal.

Kostoja e marketingut online
Produktet e marketingut në internet kushtojnë më pak sesa marketingu i tyre në një treg fizik me pakicë. Ju nuk keni kosto të përsëritura të qiradhënies dhe mirëmbajtjes së pronave. Ju nuk keni pse të blini aksione për shfaqje në një dyqan. Ju mund të porositni aksione në përputhje me kërkesën, duke mbajtur kostot e inventarit tuaj të ulët.

Personalizimi i ofertave
Marketingu në internet ju mundëson të personalizoni ofertat për klientët duke ndërtuar një profil të historisë dhe preferencave të tyre të blerjes. Duke ndjekur faqet e internetit dhe informacionin e produktit që perspektivat vizitojnë, ju mund të bëni oferta që pasqyrojnë interesat e klientëve. Informacioni që merrni nga faqet në internet, ju ndihmon në planifikimin e fushtave të shitjes.

Marrëdhëniet me klientët
Interneti ofron një platformë të rëndësishme për ndërtimin e marrëdhënieve me klientët dhe rritjen e niveleve të mbajtjes së klientëve. Kur një klient blen një produkt nga dyqani juaj online, ju mund të filloni marrëdhëniet duke dërguar një email vijues për të konfirmuar transaksionin dhe falenderuar klientin. Dërgimi i rregullt i ofertave speciale tek klientët tuaj, ndihmon në mirëmbajtjen e marrëdhënies. Ju gjithashtu mund të ftoni klientët të paraqesin vlerësimet e produkteve në faqen tuaj të internetit, duke ndihmuar në ndërtimin e komuniteti.

Lexo: Çfarë thotë teoria e “Premission Marketing” për artikujt e sponsorizuar?

Rëndësia në rritje e mediave sociale
Marketingu në internet ju mundëson të përfitoni nga rëndësia në rritje e mediave sociale. Një artikull në webfaqen e Arsimit Ekzekutiv të Shkollës së Biznesit në Harvard, theksoi lidhjen midis rrjeteve sociale dhe rritjes së të ardhurave në internet. Sipas artikullit, një grup i konsumatorëve që iu përgjigjën më fuqishëm ndikimit të rrjeteve sociale, prodhuan rritje të shitjeve prej rreth 5 përqind. Ju mund të përfitoni nga ky lloj ndikimi duke përfshirë mjetet e rrjeteve sociale në fushatat tuaja të marketingut në Internet.

Small Business