Sara Karaj: Bizneset shqiptare kanë nevojë për influencer

Sara Karaj: Bizneset shqiptare kanë nevojë për influencer


Edhe pse është ende një studente, Sara Karaj ka ditur shumë mirë të krijojë një karrierë të suksesshme dhe një personalitet në vendin e saj. Ajo është vlogerja e parë shqiptare dhe gëzon shumë popullaritet.

Sara ka zgjedhur You Tube dhe Instagram për të ndarë pasionin e saj për makeup-in me të tjerët. Në tre vitet e para Sara punoi pa asnjë fitim duke sfiduar veten e saj dhe sot ka një staf që punon për të dhe gjeneron të ardhura të mjaftueshme përmes punës si vlogere.  E ftuar në emisionin Think Big, Sara na rrëfen historinë e saj të suksesit si dhe na flet për projektet me të cilat është angazhuar.

Puna e saj është e shtrirë edhe jashtë vendit, pasi Sara nuk lidh kontrata vetëm me kompani shqiptare, por edhe me të huaja. Madje ajo thekson se në fillimet e punës së saj, bashkëpunimet i kishte vetëm me kompani jashtë vendit dhe se ato shqiptare e kanë shfaqur vonë interesin.

Pas një pune të gjatë dhe përkushtimi maksimal, ajo ka arritur të lançojë dy platformat e saj Sara Karaj dhe Sara Karajs tips. Platforma të cilat janë të ndryshme, por që në qendër kanë të njëjtin person, Sarën. Sara zotëron një numër të lartë ndjekësish në të dyja platformat e saj. Sara Karajs tips pasqyron këshilla, të cilat vijnë nga Sara bazuar nga përvojat e saj lidhur me gjëra të cilat ajo i ka përjetuar dhe mësuar në gjithë këto vite. Sara Karaj është platforma ku ajo jep ndan me ndjekësit mënyrën se si bën makeup-in. Ideja e saj përt’u angazhuar me këtë punë ka ardhur në mënyrë krejt spontane.

Lexo: Altin Prenga: Të gjithë i kemi borxh vendit tonë

Por si të gjithë njerëzit që hasin vështirësi në rrugëtimin e tyre edhe për Sarën nuk kanë munguar këto vështirësi. Ajo shrehet se vështirësinë më të madhe në fillimet e saj e kishte me gjuhën, mënyrën se si do të krijonte kontentin. Por përtej kësaj ajo shpesh është ndjerë edhe e paragjykuar. “Më quanin si një njeri që e pëlqen shumë vetën e saj”, – thotë Sara. Një tjetër vështirësi ishte fakti që për shak se nuk jetonte në Shqipëri, Sara nuk e dinte që këtu instgrami ishte me i ndjekur sesa You Tube. Kjo ia ka vështirësuar paksa grumbullimin e ndjekësave.

Pasioni i saj i madh për makeup-in si dhe pyetjet e vazhdueshme të shoqeve të saj se si e bënte ajo makeup-in, kanë qenë ajo që e ka shtyrë Sarën të krijojë një kanal në You Tube. Fillimist videot e saj ishin pa zë, ndërsa tani kanë një tjetër format.

“Eksperienca ime më ka bërë ekpserte të produkteve”.

Ajo mendon se bizneset shqiptare kanë shumë nevojë për influencer dhe se një i tillë është bërë i domosdoshëm për kohën.

Lidhur me bashkëpunimet e saj, Sara na tregon se asnjëherë nuk punon me produkte për një periudhë të shkurtër, por vetëm me projekte. Ajo ç’ka është interesante në rrëfimin e saj është fakti që ajo asnjëherë nuk e reklamon një produkt pa e eksperimentuar atë.

Lexo: Albi Zhulali, ëndrra nuk realizohet kurrë i vetëm

Videoja më e shikuar e Sarës është ajo çfarë gabimesh bëjnë shqiptarët në makeup.

Stafi dhe ndjekësit të cilët nuk i kursejnë komentet pozitive, janë frymëzuesit e saj më të mëdhenj. Zgjerimi i stafit është synimi i saj. Mbështetjen më të madhe e ka marrë nga familja, të cilët kanë besuar në potencialin e saj dhe e kanë nxitur të mos heqë dorë kurrë nga pasionet.

“Çdokush në jetën e tij është influencer, pasi të gjithë ne kemi influencën tonë në shoqëri e në familje”.

Sipas Sarës:

  • që të fillosh të punosh duhet që fillimisht të mësosh
  • mund t’ja dalësh për çdo gjë që ti ke passion
  • nëse do të kesh sukses harroji fundjavat

Lexo: Këshilla suksesi nga sipërmarrësja Valbona Begolli

E pyetur se çfarë do të thotë për të Think Big, Sara shprehet:“Për mua Think Big është të mendosh jashtë kornizave, fillo e mendo se çfarë mund të ketë sukses me ty si person që ke shumë pasione. Këto mund të bëjnë të arrish suksesin që dëshiron”.  

Shiko emisionin këtu 

https://www.youtube.com/watch?v=NuAUeiBoZ5U

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0