Reklama e re e Nike, është një letër vizuale fymëzuese për të gjitha femrat

Reklama e re e Nike, është një letër vizuale fymëzuese për të gjitha femrat


“Nëse ne shfaqim emocione, quhemi dramatike. Nëse duam të konkurojmë kundër meshkujve, ne jemi të çmendura. Dhe nëse ëndërrojmë për mundësi të barabarta, delirante,” Fjalët që lexoni janë pjesë e reklamës së re nga Nike, të quajtur “Ëndërro Çmendurinë.”

Video frymëzuese, e cila debutoi këtë të dielë në Oscars me zërin e Serena Williams, tregon  standardet e dyfishta me bazë gjinore dhe shprehjet që përdoren për të demotivuar femrat që duan të arrijnë madhështinë.

“Kur ngremë zërin për diçka, me probleme. Kur jemi shumë të mira ka diçka që nuk shkon me ne. Dhe nëse tensionohemi, quhemi histerike, iracionale apo thjeshtë: të çmendura,” vazhdon Williams, ndërkohë që në video shfaqen pamje të grave të guximshme në sporte të ndryshme.

Më parë për njerëzit ishte çmenduri që një grua të garonte në një maratonë, boks, të drejtonte një ekip NBA, të konkuronte e veshur me ferexhe, të bënte një fëmijë dhe më pas të rikthehej për më shumë.” Por e dini çfarë?  Sipas Nike, quhet çmenduri deri në momentin që vendos ta bësh.

https://www.youtube.com/watch?v=whpJ19RJ4JY

/Mashable

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0