Kjo është pyetja e hershme që udhëheqës e studiues përpiqen t’i japin përgjigje përmes një mali me libra.
Lidershipi mund të jetë subjektiv, por ka disa parime universale që vërtetohen. Në literaturën më të shitur janë gjashtë tipare që vazhdojnë të shfaqen.
- Liderët sfidojnë njohuritë e tyre
Liderët e mëdhenj mund të jenë të zgjuar e të dinë shumë, por ata janë mjaftueshëm të përulur të kuptojnë se nuk janë më të zgjuarit dhe nuk e kufizojnë veten nga mendimet dhe opinionet e jashtme. Ata e rrethojnë veten nga perspektiva të ndryshme, që i ndihmojnë t’u përgjigjen pyetjeve të tilla si, “Si mund ta di që vendimi im është më i drejtë” ose “a ka një mundësi më të mirë veprimi”?
Lexoni: Çfarë mësime lidershipi mund të mësojmë nga një gjeneral?
- Ata janë rrënjësisht transparent dhe e modelojnë atë për të tjerët
Transparenca promovon një kulturë të hapur respekti. Në këtë rast, çështjet e biznesit kanë të bëjnë gjithnjë me grupin, marrëdhëniet e forta, bashkëpunimin dhe rezultatin. Por liderët transpartentë shkojnë përtej sjelljes së tyre transparente.
Ata lejojnë të tjerët të shprehin mendimin e tyre dhe të inkurajojnë ndershmërinë emocionale dhe bisedat e pakëndshme në sallat e konferencave.
- Ata janë një makineri në të mësuar
Udhëheqësit e mëdhenj e pranojnë se jemi në një epokë përparimi teknologjik të shpejtë. Ata zhvillojnë kompetencat e tyre duke mësuar dhe mbledhur vazhdimisht ekspertizë në shumë fusha.
Ata gjithashtu zhvillojnë frymën e mësimit brenda organizatës.
- Ata kanë mentorë dhe i ndjekin me kujdes
Udhëheqësit e mëdhenj e rrethojnë veten me njerëz të urtë që sigurojnë reagime të ndershme. Ata zgjedhin me kujdes mentorët e tyre, sepse marrja e këshillave nga njerëzit e gabuar potencialisht mund të kufizojë karrierën dhe zhvillimin.
Lexoni: Leksione lidershipi që mësoni nga të qenit prind
Ata gjejnë mentorë të provuar dhe të vërtetë, me një shkallë të lartë integriteti.
- Ata ndërtojnë marrëdhënie të forta
Ata që bëjnë vlerë të tyre marrëdhëniet autentike, do të shohin dallime të mëdha në mënyrën se si reagojnë punonjësit dhe konsumatorët. Margaret J. Wheatley, një konsulente e njohur e menaxhimit dhe autore e Lidershipi dhe Shkenca e Re, i cilësuar si “një nga dhjetë librat më të mëdhenj të biznesit të të gjitha kohërave”, dha këshilla të përjetshme për drejtuesit e rinj: “duhet të bëhemi të vlefshëm se si të ndërtojmë marrëdhënie, si të ushqejmë gjërat në zhvillim dhe zhvillim. Të gjithë ne kemi nevojë për aftësi më të mira për të dëgjuar, për të komunikuar dhe për të lehtësuar grupet, sepse këto janë talentet që ndërtojnë marrëdhënie të forta “.
- Ata u shërbejnë të tjerëve
Udhëheqja nuk dikton, urdhëron ose imponon. Një lider u shërben të tjerëve. PO! Klientëve, por sidomos punonjësve. Ata fuqizojnë të tjerët për të arritur qëllimet e tyre, duke vënë nevojat e tyre përpara vetes dhe duke ndihmuar njerëzit të zhvillohen dhe të arrijnë potencialin e tyre më të lartë. Kjo quhet udhëheqje shërbyese – një nga platformat më të larta për të nisur suksesin në udhëheqje.
Lexoni: Leksione lidershipi nga Jul Çezari
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.