Leksione lidershipi që mësoni nga të qenit prind

Leksione lidershipi që mësoni nga të qenit prind


Sipërmarrësit vazhdimisht fymëzohen nga burime të jashtme. Por ka një grup që nganjëherë shpërfillet, ndërkohë që ata kanë aftësitë më të mira që mund të mësoni rreth sipërmarrjes: Prindërit.

Kurba e të mësuarit për “ndërtimin” e një njeriu të ri nga e para dhe ri-gjallërimin e vetes si prind dhe një i rritur i dobishëm, ka sfidat e saj. Të gjitha netët-ditët kur fëmija është i sëmurë dhe të mësuarit për të zgjidhur kërkesat e familjes me afatet e punës mund të duken të pa kapërcyeshme.

Këto janë katër mënyrat sesi e ndihmon të qenit prind një biznes:

  1. Ti mund të komunikosh me një dy vjeçar.

Është e pamundur që një prind të mos ketë patur një mosmarrëveshje me fëmijën e tij dy vjeçar. E pamundur. Dhe pikërisht aftësia për ta fituar këtë “debat”, i bën ata Ninxha. Të zgjidhësh gjëra ndërkohë që fëmija yt është shtrirë në tokë duke qarë për arsye të pa arsyeshme, kjo po që është aftësi.

Doni të negocioni me një të rritur? Mësoni si të flisni me një fëmijë të vogël dhe do të fitoni një armë të fortë në arsenalin tuaj.

2. Ti nuk ke frikë të thuash “jo” dhe të përsërisësh vetveten.

Menaxherët dhe punonjësit e rinj mund të jenë të ndrojtur kur vjen puna për të thënë “jo”, sidomos nëse je i ri në këtë punë. Si një sipërmarrës, të thuash “JO”, është një nga aftësitë kryesore që duhet të mësosh. Dhe të qenit prind është një nga “profesionet” që ua mëson më së miri këtë aftësi.

3. Ti di si të jesh fleksibël dhe i shkathët

Një ditë i vogli im po përpiqej të më jeptë një puthje dhe aksidentalisht dhëmbët e tij u përplasën me të mitë aq fort sa atij iu kris një dhëmb. Ne shkuam në urgjencë, më pas te dentisti, hymë pa rradhë dhe si përfundim ia dolëm.

Në biznes funksionon po njësoj: kur përballesh me njerëz dhe sisteme, gjërat prishen, planet ndryshojnë. Të jesh në gjendje të përshtatesh dhe të gjesh një zgjidhje është një talent që shumë sipërmarrës të mirë e zotërojnë.

4. Ti nuk mban mend.

Kjo mund të tingëllojë e mbrapshtë, por në fakt është diçka e mirë. Shpenzojmë shumë kohë duke u shqetësuar dhe debatuar, dhe shumë pronarë biznesesh shqetësohen shumë për gjërat që janë jashtë kontrollit të tyre.

Mungesa e gjumit i ndihmon ata të implementojnë sisteme të reja dhe më rigoroze në biznes, sepse ata nuk mund të kujtojnë më çfarë takimesh kanë lënë gjatë javës. Nëse nuk është në kalendar, nuk ka takim.

Prindërit janë të vështirë, por dhe të pa arritshëm. Aftësitë, grinta dhe këmbëngulja që ata zotërojnë në vendet e tyre të punës, i bëjnë ata të ngjashëm me një sipërmarrës të suksesshëm.

/INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0