A e dinit që këta persona të famshëm kanë brandet e tyre të pijeve alkoolike? - Business Magazine Albania

A e dinit që këta persona të famshëm kanë brandet e tyre të pijeve alkoolike?


Çfarë kanë të përbashkët George Clooney, David Beckham, Ryan Reynolds dhe Angelina Jolie, përveç faktit që janë shumë të famshëm?

Të gjithë po bëjnë para nga brand-et e tyre të pijeve alkoolike.

BusinessMag ju sjell një listë të markave që ju ndoshta mund të mos i njihni, në pronësi të të famshëmve.

1. Drew Barrymore, Barrymore Wine – $ 22- $ 28 (£ 16.70- £ 21.25)

Drew Barrymore u bashkua me vreshtarin e Carmel Road, Kris Kato për të krijuar Barrymore Wines.

“Unë jam adhuruese e verës. Ka shumë për të zbuluar dhe përjetuar dhe udhëtimet e mia më ndihmojnë që ta bëj këtë,” thotë Barrymore në faqen e internetit të markës së saj.

2. Angelina Jolie and Brad Pitt, Miraval Rosé — £20 ($26.35).

Ndërsa ata ishin bashku, Angelina Jolie dhe Brad Pitt prodhuan verën rozë Château Miraval, fituese të disa çmimeve. Çifti bleu Château Miraval në Provence në vitin 2008 për 40 milionë euro sipas raportimeve. Ata u martuan në këtë pronë në gusht të vitit 2014.

3. Channing Tatum, Born and Bred Vodka — $30 (£23)

Channing Tatum u bashkua me Distilerinë Grand Teton për të krijuar Vodkën Born and Broke në vitin 2017.

4. Justin Timberlake, Sauza 901 Tequila — £27.95 ($36.82).

Në vitin 2014, Justin Timberlake u bashkua me Sauza Liquors për të riprodhuar tekilën e tij.

5. Ryan Reynolds, Aviation Gin — £34.75 ($45.77).

Ryan Reynolds ka njoftuar kohët e fundit se ai tashmë është pronari zyrtar dhe kreu i Aviation Gin, në pronësi të Davos Brands – dhe të gjitha këto u bënë pasi ai provoi xhinin për herë të parë, duke e deklaruar atë si “xhinin më të mirë në botë” dhe vendosi të investojë.

Lexoni: Anglia do të ndaloj pijet energjike për fëmijët, reagon deputeti shqiptar

Aviation, i cili u themelua në Portland, Oregon, është një nga pijet më të vlerësuarat në botë, sipas të dhënave nga Wine Enthusiast, një revistë pijesh. Kompania ka shitur rreth 25,000 kuti në vitin 2017.

6. Drake, Virginia Black Whiskey – £ 34.89 ($ 45.95)

Së bashku me ish-financierin Brent Hocking dhe firmën e pijeve Promixo Spirits, Drake lançoi uiskin e zi Virginia Black Whiskey në Qershor të vitit 2016.

Ideja për markën u bazua në “stilin, modën dhe muzikën e viteve 70-të”, ku “jeta e natës ishte me të vërtetë jetë nate”, sipas Hocking.

Hocking tha se Drake është plotësisht i përfshirë në “procesin krijues” dhe shtoi se partneriteti mes tyre është “autentik”.

7. Bob Dylan, Heaven’s Door Spirits — $50-$80 (£38-£61).

Bob Dylan, që fitoi çmimin Nobel, lançoi një linjë për uiski në bashkëpunim me Marc Bushala – sipërmarrësin e pijeve i cili iu shit Bacardit për 125 milionë dollarë.

8. David Beckham, Haig Club Whisky – £ 39.95 ($ 53).

David Beckham ndihmoi në lançimin e uiskit Haig Club në vitin 2014 me një fushatë reklamash që ngjallte stil dhe luks.

Në një deklaratë, Haig Club tha: “Kjo aleancë është bashkëpunuese në çdo nivel dhe një qasje e vërtetë në të cilën të gjithë partnerët luajnë një rol, nga zhvillimi i planit të biznesit në aktivizimin në treg. Partneriteti është ai që gjeneron një larmi të vërtetë idesh, duke sjellë një kthesë moderne.”

9. George Clooney, Casamigos Tequila – £ 51.45 ($ 68.13)

Casamigos Tequila u themelua nga Clooney së bashku me dy miq të tij, manjatin e bareve dhe restoranteve Rande Gerber dhe CEO e kompanisë Discovery Land, Mike Meldman.

Clooney dhe Gerber po kalonin kohë në shtëpitë e tyre në Cabo, Meksikë, kur ata erdhën me idenë për një brand tekila. Casamigos iu shit Diageos në vitin 2017 për 1 miliardë dollarë.

Lexoni: “Vera është e gjallë si Gruaja” – dialog me kimistin Rrahman Gjeta

10. Jay-Z, Shampanja Armand de Brignac – £ 225 ($ 296)

Origjina e Jay-Z në industrinë e pijeve rrjedh nga një grindje me Cristal Champagne.

Në vend që të tallej me Cristal, ai vendosi paratë e tij ku ishte përfitimi, ai përfundoi duke investuar dhe përfundimisht duke marrë përsipër markën e shampanjës franceze të quajtur Armand de Brignac, AKA Ace of Spades.

/BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0