Aplikacionet që përdorim vazhdimisht na bëjnë të palumtur

Aplikacionet që përdorim vazhdimisht na bëjnë të palumtur

~4 minuta lexim


A je i lumtur nga aplikacionet që përdor apo koha që shpenzon online të bën agresiv, nervoz, ziliqar dhe të mërzitur?

Nëse është kjo e fundit, atëherë sipas studimit të Moment, një aplikacion që monitoron dhe limiton sasinë e kohës së përdorimit të internetit në pajisjet Apple, ju po shpenzoni shumë kohë në internet.

Një grup me specialistë të teknologjisë nga Qendra e Teknologjisë Njerëzore, janë të shqetësuar se ku po na drejton kjo industri. Moment pyeti 200,000 përdorues të iPhone nëse ata janë të lumtur me kohën e shpenzuar online. Synimi i tij ishte të zbulonte cilat aplikacione ne i konsiderojmë më të rëndësishme.

Përgjigjet përfshinin kryesisht aplikacionet që ofronin më shumë lumturi si Calm (meditim), Amazon Music, Audible (podcasts dhe libra me audio) dhe aplikacione moti.

Por aplikacionet si Grindr, Candy Crush Saga dhe Reddit ishin ata që i bëjnë njerëzit të pa lumtur. Sasia e kohës që ne shpenzojmë në platforma të ndryshme është e rëndësishme për gjendjen tonë mendore dhe emocionale, nëse na bëjnë të ndihemi mirë apo jo. Kevin Holesh, dizajner i Moment, thotë se ka një “pikë të rënies së lumturisë” për çdo aplikacion.

Për Facebook-un, kjo barazohet me rreth 20 minuta, ndërkohë që studiuesit thonë se përdorimi i moderuar i aplikacionit ndryshonte pozitivisht humorin e përdoruesit. Njerëzit që kalonin më shumë se 40 miunta online ishin të prirur për të qenë më pak të lumtur, pavarsisht aplikacionit që po përdorin.

Kërkimi bie dakord me studime të bëra më parë, ku thuhet se shumë kohë e shpenzuar online është e dëmshme për mirëqenien tonë dhe mënyrën se si ndërveprojmë me të tjerët. Për shembull një studim Kinez i vitit 2013, zbuloi se përdoruesit e Weibo e kishin më të lehtë të shprehnin inat sesa lumturi apo trishtim.

Në një botë ku njerëzit janë vazhdimisht online dhe të rrethuar nga pajisjet dixhitale, gjetja e mënyrave për të moderuar përdorimin e tyre mund të jetë çelësi për të qenë i lumtur.

/WeForum

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0