- General Motors thotë se “beson në një të ardhme tërësisht elektrike”.
- Prodhuesi i makinave do të prezantojë të paktën 20 automjete të reja elektrike në vitin 2023
- Dy EV të reja do të jenë pjesë e tregut deri në 2018, pas Chevy Bolt e cila u nis në 2016.
- GM gjithashtu do të ndjekë një strategji elektrike të qelizave të karburantit me hidrogjen, për të adresuar nevojat e konsumatorëve jo-shitës
Lexoni: Ja kush është prodhuesi më i madh i makinave
General Motors deklaroi të Hënën një plan ambicioz për t’u bërë një prodhues automjetesh elektrike, duke përdorur një strategji që do të kombinonte automjetet elektrike me baterinë elektrike dhe ato të karburantit.
Kjo lëvizje tregoi se GM është serioze për të mbetur jo vetëm relevante, por jashtëzakonisht konkurruese, pasi industria globale e automobilëve është transformuar nga elektrifikimi dhe kompani të tilla si Tesla.
“General Motors beson se e ardhmja është e gjitha drejt makinave elektrike,” tha Mark Reuss, Zëvendës Presidenti Ekzekutiv i Prodhimit të Produkteve Globale, në një konferencë pasi u ndanë detajet e projekteve të ardhshme dhe u zbulua inxhinieria e re e baterive. Kompania 109-vjeçare bëri njoftimin e saj në Detroit.
“Këto nuk janë vetëm fjalë në një luftë të njoftimeve për shtyp,” shtoi Reuss, duke theksuar se shefi ekzekutiv Mary Barra është duke lidhur emetimet zero të GM-së dhe qëllimet autonome të ngarjes për disa vite. Kompania e ka demonstruar këtë duke nxjerrë në pah Chevy Bolt EV e saj të gjithë elektrike dhe duke bërë përparim në makinat plotësisht me vetëngarje nëpërmjet përvetësimit të Cruise Automation dhe krijimit të markës Maven për ride-hailing dhe ride-sharing.
Reuss vuri në dukje lëvizjet e bëra nga prodhuesit e makinave të tilla si Volvo për t’u zotuar për një të ardhme tërësisht elektrike, por në një konferencë me mediat ai nuk pranoi të detajonte orarin e GM. Ai tha se nëse një prodhues makinash po bën këto lloj parashikimesh, ata ndoshta nuk kanë një formacion që është aq i madh sa GM, që varion nga makinat e vogla në kamionë të rëndë.
“Ne nuk mund të ndryshojmë gjithçka dhe të bëjmë të gjithë botën elektrike,” tha ai, duke shtuar se GM do të vazhdojë të rrisë efikasitetin e motorëve me djegie të brendshme derisa të arrijë në një të ardhme tërësisht elektrike.
Qasja e dyfishtë e elektrizimit të GM-së ishte e papritur, megjithatë gjatë viteve kompania ka treguar se karburanti me hidrogjen mund të jetë po aq premtues sa edhe teknologjitë elektrike.
GM gjithashtu zbuloi një arkitekturë të re të baterive që tha se do të ofrojë fleksibilitet më të madh për të inxhinieruar makina dhe kamionë në përgjigje të kërkesës së klientit. Por ajo gjithashtu tha se “për një të ardhme me zero emetim do të kërkojë më shumë se thjesht teknologjinë bateri-elektrike.”
Për këtë qëllim, kompania zbuloi një dizajn për një platformë të re të automjeteve të rënda që do të mund të furnizoheshin nga motorët e dyfishtë elektrikë, të quajtur “SURUS” ose “Superstruktura e Përgjithshme Universale e Hendekut”.
Lexoni: Tesla vlen më shumë se Ford dhe GM, pavarësisht se ka vetëm 1 % të shitjeve të tyre
“Me aftësinë e saj dhe arkitekturën fleksibël, SURUS mund të përdoret si mjet i shpërndarjes, kamion ose edhe një ambulancë – të gjitha pa nxjerrë gazra të dëmshme,” tha GM.
Aksionet e GM u rritën me 4%, megjithëse shumica e këtyre fitimeve erdhën përpara lajmit. Aksionet janë rritur rreth 20% që nga fillimi i vitit 2017.
burimi: BusinessInsider
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.