Tesla vlen më shumë se Ford dhe GM, pavarësisht se ka vetëm 1 % të shitjeve të tyre - Business Magazine Albania

Tesla vlen më shumë se Ford dhe GM, pavarësisht se ka vetëm 1 % të shitjeve të tyre


Tesla është aktualisht kompania më e vlefshme amerikane e makinave, me vlerë 53.5 miliardë $ në treg, rreth 3 miliardë $ më shumë se General Motors. Kjo pavarësisht numrit të shitjeve që nuk është i afrohet gjigandëve amerikanë të makianve si Ford dhe GM.

Kompania e Elon Musk shiti pak më shumë se 22.000 automjete këtë tremujor. Kjo është pak më shumë se 1 % e shitjeve të Fordit prej 1.7 milionë shitjeve në këtë tremujor dhe pak më pak se 1 % e 2.3 milionëve të General Motors.

Më poshtë është grafiku që tregon vlerën në treg të Tesla në krahasim me Ford dhe General Motors


Tesla

Lexo: Një guidë brenda kompanisë Tesla – Ja si prodhohen makinat elektrike

Të qenurit në gjendje të përmbush qëllimet e saj ka qenë prej kohësh një çështje kritike për Teslën, e cila ka pësuar një humbje rekord prej 336 milionë $ këtë tremujor, ndërkohë që rriti prodhimin e Modelit 3.

Shitjet e Tesla, Ford dhe General Motors në tremujorin e dytë të vitit 2017

TeslaTesla aktualisht shet makina plotësisht elektrike në SHBA në ndryshim nga të gjitha kompanitë e tjera të makinave. Por kompanitë tradicionale si Ford dhe GM kanë linjat e veta të makinave elektrike dhe kanë dëshmuar se do të zhvillohen edhe më tej, kështu që ajo do të duhet të vazhdojë të rritet, siç bëri këtë tremujor, për të ruajtur pozicionin e saj.

Burimi: recode.net

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0