Ja si mund të merrni të dhëna për vizitorët tuaj në LinkedIn - Business Magazine Albania

Ja si mund të merrni të dhëna për vizitorët tuaj në LinkedIn


Ky tipar i ri, i quajtur Website Demographics ofron të dhëna profesionale për vizitorët që shohin profilet e biznesve në LinkedIn.

LinkedIn do të lançojë një mjet që do t’u japë bizneseve një mënyrë të re të gjurmimit të vizitorëve që shikojnë profilet e tyre të internetit. Website Demographics u ofron kompanive të dhëna profesionale të tilla si: pozicionin aktual të punës së vizitorit, kompaninë dhe industrinë.

Lexo: Si do t’ju ndihmojë LinkedIn për të gjetur një punë të re pa e kuptuar shefi i tanishëm?

Ai është mjeti i parë që LinkedIn po shton për detaje profesionale për 500 milionë anëtarët e saj tek bizneset. Teknologjia gjithashtu u lejon përdoruesve të shikojnë statistikat nga seksione të caktuara të faqeve dhe të filtrojnë sipas rangut të të dhënave, duke siguruar informacion nëse një fushatë e re është e suksesshme. Ky mjet do të jetë falas për çdo biznes që përdor Menaxhuesin e Fushatës së LinkedIn. LinkedIn planifikon ta lançojë atë në javët në vazhdim.

Sipas një postimi në LinkedIn,”Website Demographics është një hap i madh përpara për t’ju ndihmuar të merrni vendime më të informuara të marketingut për të rritur biznesin tuaj. Me aftësinë për të mbledhur njohuri përpara, gjatë ose pas fushatave, ju mund të përmirësoni strategjitë dhe të merrni vendime më të zgjuara për marketing.”

Ajo gjithashtu mund të ndihmojë kompanitë të arrijnë një audiencë më të gjerë duke hartuar një marketing më efektiv.

Lexo: Si arriti një kompani e vogël, pa përdorur marketing, të ndërtojë produktin nr. 1 në Amazon?

“Website Demographics do të na japë disa njohuri të dobishme për segmente të ndryshme të faqeve tona ndërkombëtare”, shkruante në postimin e blogut, Bhanu Chawla, kreu i strategjisë dixhitale në Cornerstone OnDemand.

“Kjo do të na ndihmojë të kuptojmë qartë nëse po arrijmë audiencën e duhur me strategjitë tona të marketingut në internet dhe gjithashtu të jemi të qarë rreth audiencës sonë të internetit gjatë të gjithë ciklit të jetës së klientit.”

Burimi: inc.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0