Pse po e përdor Coca-Cola Jennifer Aniston për reklamën e Smartwater? - Business Magazine Albania

Pse po e përdor Coca-Cola Jennifer Aniston për reklamën e Smartwater?


Marka Smartwater e Coca-Cola është marka me çmim premium në Shtetet e Bashkuara. Tani, gjigandi i pijeve dëshiron t’i sigurojë markës ruajtjen e pozicionit udhëheqës në treg.

Këtë pranverë, gjigandi i pijeve do të zbulojë një fushatë të re reklamimi ku do të luajë aktorja Jennifer Aniston, e cila ka shërbyer si ambasadore e markës dhe ka qenë në reklamat e Smartwater në të kaluarën.

Fushata e cila do të shfaqet në revistat e shtypura, në platformat dixhitale dhe sociale, por jo në televizion, fokusohet në ” shijen e pastër dhe pastërtinë “e markës, thotë Coca-Cola. Ajo përmban katër momente nga Aniston, duke përfshirë një ecje me qenin e saj dhe ndërkohë që ajo është duke ecur në tapetin e kuq. Natyrisht, në të dyja fotot, Aniston është duke mbajtur një shishe Smartwater.

Vendimi i Coca-Cola për të lançuar një reklamë të re të Smartwater duke shfaqur një njeri të famshëm vjen si pasojë e konkurrencës pasi konsumatorët po e pëlqejnë më shumë këtë kategori dhe po largohen nga pijet me gaz. Amerikanët tani pijnë më shumë ujë në shishe se sa pije me gaz si Coca-Cola, PepsiCo dhe Nestle, të gjitha në përpjekje të përfitimit nga ky trend.

Por brenda industrisë së ujit, ka dhe të ashtuquajtur kategori “premium”. Ujërat Premium kanë dizajne tërheqëse dhe çmim më të lartë. Tregu ka vlerë rreth 2.8 miliardë $ vetëm në SHBA dhe Smartwater komandon rreth 45% të këtij nën-segmenti. Fiji renditet e dyta me 19%, pasuar nga 12% të tregut e Nestle me San Pellegrino.

Kjo kategori është bërë edhe më popullore, pasi PepsiCo vitin e kaluar debutoi me ujin premium të kompanisë, të quajtur LIFEWTR. PepsiCo zhvilloi një reklamë në Super Bowl për të mbështetur markën e re.

Fushata e re e Coca-Cola është me siguri një përgjigje ndaj një konkurrenti të madh, i cili po shpenzon miliona $ për të rritur tregun. Organizata “Beverage Digest” ka raportuar se krijimi i një marke uji të suksesshme premium kërkon “një investim shumë më të lartë sesa thjesht të futesh në industrinë e ujit”.

Produkti duhet të sigurojë një arsye përse konsumatorët duhet të preferojnë një markë në krahasim me një tjetër.” Përdorimi i të famshmëve është një nga mënyrat kryesore që një markë si Smartwater mund të qëndrojë në treg.

Tani për tani, ajo çfarë po bën Cola me Smartwater është duke funksionuar. Gjigandi i pijeve e ka në pronësi markën që prej një dekade, që kur ajo bleu Glaceau, krijuesin e Vitaminwater. Kjo marrëveshje erdhi edhe me Smartwater, një markë që gëzonte një fitim dyfish në vëllim vitin e kaluar në tregun kryesor, në Amerikën e Veriut. Së bashku me Vitaminwater dhe markën për përdorim të përditshëm, Fairlife, portofoli i diversifikuar i kompanisë e ka ndihmuar atë në rritjen në Amerikën e Veriut në vitin 2016.

Burimi: fortune.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0