I quajtur “City Guides”, funksionaliteti do t’ju sugjerojë dhe ndoshta do të dërgojë njoftime për atraksione turistike që mund të jetë me interes për të marrë pjesë. Ai gjithashtu do t’ju tregojë miqtë të cilët po ndjekin të njëjtat evente si ju, kështu që ju mund të gjeni lehtësisht dikë që t’ju shoqërojë.
Këtu janë disa fotografi që do t’ju japin një ide më të mirë të asaj që duhet të prisni prej saj:
Tipari është parë në testimet e para në vitin e kaluar – por duket se media sociale është më në fund e gatshme për t’a hedhur.
Facebook mund të jetë ende në testim të “City Guides” pasi duket që funksionaliteti i ri është i dukshëm vetëm për një numër të kufizuar të përdoruesve.
Kështu që ju mund të duhet të prisni pak më gjatë para se ju të mund të shfletoni disa nga tërheqjet turistike më të mira që Facebook rekomandon për ju. Deri atëherë, Foursquare është një alternativë e mirë.
“Ne jemi duke testuar një sipërfaqe të redizenjuar në faqet e qytetit që tregon informacione në lidhje me qytetin tuaj. Kjo përmbajtje tashmë ekziston në Facebook, dhe gjatë këtij testi ne do ta centralizojmë atë në një mënyrë që është më e personalizuar dhe më e rëndësishme për ju. Pra, ky tipar i ri mund të ndihmojë njerëzit të marrin informacione më të mira për qytetin e tyre, ose një qytet që ata janë duke vizituar me miqtë e tyre. ” thonë burime nga Facebook.
Burimi: thenextweb.com
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.