Një ndër reklamat e Ikea tregon se si jeta do të ishte nëse njerëzit në shekullin e 17 do të duhet të prezantonin ushqimin e tyre për të marrë disa “like” përpara se ata t’a konsumojnë atë. Me fjalë të tjera, një Instagram në kohët e lashta.
Në spotin e realizuar nga Acne në Stokholm dhe të drejtuar nga Tompa & Rondo një familje aristokrate në shekullin 14 në Francë ulet për të ngrënë darkë. Por që darka të fillojë zyrtarisht, patriarku thërret një piktor për të krijuar një kanavacë të ngjashëm me ushqimin që ndodhet në tavolinë. Spoti i filmuar në Budapest mbyllet me thënien: “Është ushqim. Jo një konkurs.”
Reklama synon të inkurajojë njerëzit të rizbulojnë kënaqësinë që të falë gatimi, të ngrënit së bashku dhe stresin që përjetojnë sot njerëzit për të qenë të pëlqyer nga të tjerët.
Për më shumë hidhini një sy videos më poshtë, e cila konsiderohet si një ndër reklamat më të mira:
/TIME
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.