Si mund të ishte Instagrami në shekullin 17? - Business Magazine Albania

Si mund të ishte Instagrami në shekullin 17?


Një ndër reklamat e Ikea tregon se si jeta do të ishte nëse njerëzit në shekullin e 17 do të duhet të prezantonin ushqimin e tyre për të marrë disa “like” përpara se ata t’a konsumojnë atë. Me fjalë të tjera, një Instagram në kohët e lashta.

Në spotin e realizuar nga Acne Stokholm dhe të drejtuar nga Tompa & Rondo një familje aristokrate në shekullin 14 në Francë ulet për të ngrënë darkë. Por që darka të fillojë zyrtarisht, patriarku thërret një piktor për të krijuar një kanavacë të ngjashëm me ushqimin që ndodhet në tavolinë. Spoti i filmuar në Budapest mbyllet me thënien: “Është ushqim. Jo një konkurs.”

Reklama synon të inkurajojë njerëzit të rizbulojnë kënaqësinë që të falë gatimi, të ngrënit së bashku dhe stresin që përjetojnë sot njerëzit për të qenë të pëlqyer nga të tjerët.

Për më shumë hidhini një sy videos më poshtë, e cila konsiderohet si një ndër reklamat më të mira:

/TIME

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0