Markat më të vlefshme në çdo vend të botës - Business Magazine Albania

Markat më të vlefshme në çdo vend të botës

~4 minuta lexim


Marka më e vlefshme në botë është në pronësi të një kompanie që me shumë gjasa ju ndërveproni me të çdo ditë. Në fakt, ju mund ta keni hapur këtë web faqe dhe ta keni përdorur atë.Kjo markë është Google – dhe ajo dominon në internet me një pjesë të tregut të kërkimin në 64%, ndërsa gjeneron rreth 41% të të gjitha të ardhurave nga reklamat dixhitale në nivel global.

Sipas listës më të fundit të vitit 2017 “Brand Finance”, vlera e markës Google është rritur kohët e fundit në 109.5 miliardë $, e cila i zë vendin prej 107.1 miliardë dollarësh markës së Apple nga kreu i listës.

Marka më e vlefshme në çdo vend

Infografiku i sotëm vjen nga “HowMuch.net”, një site për informacionin e kostove. Ajo tregon markat më të vlefshme për dhe ka vendosur për çdo vend vlerën e kësaj kompanie në dollarë.

Është interesante të theksohet vlera nga vendi në vend.

Google është marka më e vlefshme në botë në 109 miliardë $ – dhe është ndjekur nga marka të tjera të SHBA-së si Apple (107.1 miliardë $) ose Amazon (106.4 miliardë $). Megjithatë, ka vetëm dy marka me vlerë të lartë që nuk janë në SHBA, konglomerati i Koresë së Jugut Samsung (66.2 miliardë $) dhe Banka Kineze ICBC (47.8 miliardë $).

Dy prodhues makinash gjithashtu renditen mjaft lart. Toyota e Japonisë dhe BMW e Gjermanisë të dyja kanë vlerësime të rëndësishme në 46.3 miliardë $ dhe 37.1 për miliardë $.

Pas kësaj, kemi një rënie mjaft të madhe në vlerë për shumicën e vendeve të tjera. Markat e larta në vende si Kanadaja, Italia, Zvicra, Australia, Rusia, India dhe Spanja nuk e kalojnë vlerën e 20 miliardë $. Në të gjithë kontinentin e Amerikës së Jugut, marka më e vlefshme është Itaú i Brazilit, një bankë me një vlerë marke prej vetëm 6.9 miliardë $.

Me llogaritjet tona, 76 e top 100 markave nuk janë në asnjë nga vendet e Shteteve të Bashkuara, Kinë apo Japoni.

most-valuable-brands

burimi: BusinessInsider 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Karriera jote është një ndërtim, jo një garë.”
— Seth Godin
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0