Çfarë është një Logo? Vetëm rrahja e zemrës së markës tuaj, kjo është e gjitha. - Business Magazine Albania

Çfarë është një Logo? Vetëm rrahja e zemrës së markës tuaj, kjo është e gjitha.


Ne shohim qindra prej tyre gjatë gjithë ditës, por çfarë është saktësisht një logo? Vë bast se pjesa më e madhe nuk do të jetë në gjendje për t’iu përgjigjur kësaj pyetjeje, të paktën jo në një mënyrë të thjeshtë.

Një logo është një pjesë themelore e çdo markë dhe çdo plan marketingu, por ajo është ndoshta një nga pjesët më të mbi-shikuara të çdo biznesi.

Në një shikim të parë, një logo na ndihmon të njohim emrin e një marke dhe na kujton ne ekzistencën e saj, duke na ndihmuar ta mbajmë atë në mendje. Pa një logo, produkti me siguri do të zhdukej. Ju nuk mund të jeni një markë pa një logo. Imagjinoni të përpiqeni të gjeni Tide në raftin e detergjentëve në qoftë se nuk ishte logo e një portokalli të madh në të gjithë paketimin?

Nga një perspektivë e marketingut,  logot bëjnë shumë më tepër se vetëm ndihmë në njohje. Logot përfaqësojnë gjithçka që është e rëndësishme për një markë dhe sinjalizojnë të gjitha premtimet që bëjnë për klientët e saj.

Kur ne shohim logon e Coca-Cola, ne mendojmë për të gjitha emocionet që Coca-Cola na jep. Ne mendojmë lumturi dhe ndoshta piknike familjare në verë. Kjo në fakt është shenja se një logo është globale dhe është vërtet efektive kur është e njohur në çdo gjuhë.

Logot na ndihmojnë gjithashtu për të bërë dallimin e një markë, në një kategori në të cilat çdo markë ka tendencë që të ketë ngjyrën e saj të veçantë, tipin e saj dhe dizajnin grafik. Dy logo nuk mund të jenë kurrë njësoj, sidomos në të njëjtën industri.

Mund ta imagjinoni logon e Tylenol mos jetë e kuqe? Ose UPS nuk është ngjyrë kafe? Ose Apple të mos ketë mollën?

Logot ndezin emocione në mendjen tonë të asaj se çfarë marka është. Është e vështirë të mos merrni frymëzim kur ju shikoni një logo të Nike, për shembull, veçanërisht nëqoftëse ju jeni atlet dhe një tifoz i kësaj marke.

Në shumë raste, emri i markës nuk duhet të jetë pjesë e logos për të komunikuar emocion. Ne jemi mësuar aq shumë me to sa që tashmë nuk i dallojmë më. Megjithëse ato ofrojnë ndërgjegjësim dhe një komunikim të menjëhershëm të një përfitimi emocional, ato priren të zhduken nga vëmëndja jonë pa e ditur.

Kur koshienca nuk i lexon ato, atëherë subkoshienca me siguri e bën duke kujtuar të gjitha kujtimet e asaj që çfarë marka është. Kjo është arsyeja pse logoja është aq e rëndësishme dhe një pjesë jetësore e çdo markë.

Si pronar i një biznesi të vogël dhe si sipërmarrës, ju duhet të mendoni gjatë dhe shumë në lidhje me logon tuaj. Çdo element duhet të jetë një vendim i vetëdijshëm për mënyrën se si ju doni të komunikoni markën tuaj dhe përfitimin emocional që ju do ofroni. Zgjidhni ngjyrën e logos me mençuri dhe sigurohuni se është unik në industrinë tuaj. Zgjidhni një trajtim të veçantë dhe çdo dizajn grafik që përcjell energjinë e markës suaj, dhe çfarë klientët tuaj presin të marrin prej saj.

Projektimi i logos tuaj është një nga gjërat më të mundimshme dhe më të vështira në lidhje me punën tuaj, veçanërisht nëqoftëse ju dëshironi që ajo të punojë shumë për ju.

Burimi: Shkruar nga Jim Joseph dhe publikuar në: entrepreneur.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0