Spark.me prezanton themeluesen e Ditës Botërore të Nutellas, Sara Rosso - Business Magazine Albania

Spark.me prezanton themeluesen e Ditës Botërore të Nutellas, Sara Rosso


Skuadra organizatore e Spark.me, një nga konferencat më të mëdha të marketingut/internetit në Europën Juglindore e cila do të mbahet më 28-29 Maj në Budva të Malit të Zi, sapo ka konfirmuar një spiker të ri në Spark.me-Sara Rosso, Drejtore e Marketingut e Automatic, dhe themeluesja e Ditës Botërore të Nutellas.

Sara është Drejtore e Marketingut e Automattic (provider i shërbimeve online si WordPress.com, Akismet, Gravatar dhe shumë të tjerë), një pozicion që i lejon asaj të demonstrojë eksperiencën e saj të gjatë prej dy dekadave në teknologji dhe strategjinë dixhitale. Më parë, ajo ka përshkallëzuar operacione të bizneseve dhe ka drjetuar angazhimet online për kompani si Ferrero International, Moleskine, Hewlett-Packard dhe Ogilvy.

Më 5 shtator 2007, Sara themeloi Ditën Botërore të Nutellas, tashmë një ditë pushimi e njohur zyrtarisht e zotëruar dhe e menaxhuar nga marka Nutella, dhe shpeshherë bën çdo gjë që lidhet me websitein e saj-nga koncepti dhe strategjia e komunikmit, deri te dizajni i logos dhe infrastruktura që e mbështet këtë.

Sara është shfaqur me punën e saj në The New York Times, The Wall Street Journal, CNN, ABC News, TIME, Businessweek, The Huffington Post, AdWeek, Advertising Age, Sky News 24 Italy, Wired Italy, LA Times, Brandweek, RAINews24, Corriere della Sera, La Repubblica, Glamour Italy, dhe Vanity Fair Italy.

Me një MBA nga Universiteti i Santa Claras dhe një diplomë bachelor në Sisteme të Menaxhimit të Informacionit, Sara ndan ekspertizën e saj rreth strategjisë dixhitale, teknologjisë, komunikimeve, markave personale, shkrimit, artikulleve të vetë-publikuara dhe WordPress, fjalime në audiencë në të gjithë botën.

Aktualisht po zhvillohen gjithashtu proçedurat e thirrjes për Startup Competition Spark.me. Skuadra fituese do të ketë një mundësi unike për të prezantuar projektin e tyre te investitorët dhe mediat lidera në TechCrunch Disrupt San Francisco 2016 Startup Alley, më 12-14 Shtator, 2016.

Në mënyrë që të marrin pjesë, të githa skuadrat e interesuara duhet të përmbushin formularin e aplikimit në http://spark.me/2016/startups/, pas të cilit do t’i nënshtrohen raundit të parazgjedhjes. Afati i fundit i dorëzimit të formularit online është 4 Maj, 2016, 23:59:59 UTC. 10 skuadrat më të mira të startupeve që kalojnë raundin e parazgjedhjes do të shpallen të Hënën, 11 Maj, 2016, në website-in zyrtar të konferencës, www.spark.me, dhe do të ftohen të prezantojnë startupet e tyre para një jurie ndërkombëtare në konferencën Spark.me.

Biletat e Spark.me janë të disponueshme në website-in zyrtar të konferencës në www.spark.me. Çmimi i plotë i biletës është 250€. Megjithatë, të gjithë palët e interesuara mund të përfitojnë nga norma e reduktuar dhe të përfitojnë një biletë për vetëm 150€, ose 70€ në rast të biletave të studentit, deri më 11 Prill. Biletat mund të transferohen më pas te një person tjetër (“emri ndryshon”), por shuma nuk ripaguhet. Biletat e studentëve janë të disponueshme për personat që janë ende në vitet e studimit, të sapodiplomuarit dhe studentët e PhD deri në 27 vjeç, dhe për ata që do të diplomohen deri në janar 2016.

Spark.me është një nga konferencat më të rëndësishme të Internetit dhe Marketingut që mbahen në Europën Juglindore. Kjo konferencë do të mbahet në datat 28-29 Maj 2016, në Hotel Mediteran, Budva, Mal i Zi. Ky event është zhvilluar çdo vit që nga viti 2013, nga Domain.ME, një kompani private që merret me mbarëvajtjen e domain-it kombëtar malazez-.ME. Spark.me sjell historitë më të reja teknologjike, modele biznesi inovative, strategji për rritjen e kompanive teknologjike dhe liderë në botën e biznesit, sipermarrjes, teknologjisë dhe startup-eve.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0