Bezos mbron kulturën e kompanisë Amazon në një letër aksionerëve - Business Magazine Albania

Bezos mbron kulturën e kompanisë Amazon në një letër aksionerëve


Në një letër dërguar aksionerëve të Martën, themeluesi dhe CEO i Amazon Jeff Bezos, doli në mbrojtje të kulturës së korporatës së rishitësit më të famshëm në botë, ku kultura e kësaj të fundit u bë subjekt i një raporti kritik nga “The New York Times” vitin e kaluar.

Bezos theksoi natyrën e qëndrueshme të kulturës së korporatës në letrën e tij vjetore ndaj aksionerëve.

“Arsyeja se përse kulturat janë kaq të qëndrueshme në kohë është sepse njerëzit përzgjedhin vetë,” ka shkruar ai. “Dikush i cili ka zell dhe energji për të qenë konkurrues mund të përzgjedhë dhe të jetë i lumtur sipas një culture të caktuar, ndërsa dikush i cili pëlqen të jetë pioneer dhe të shpikë klultura të tjera e bën,” ka thënë ai, duke shtuat se Amazon nuk ka deklaruar kurrë se përqasja e saj ndaj kulturës është “e duhura”.

Amazon ka qenë subjekti i një hetimi të gjatë me muaj të “Times,” e cila e ka portretizuar kompaninë se ka një kulturë korporate të zymtë, e cila përjashton punonjësit të cilët janë vlerësuar ashpër nga kolegët dhe menaxherët e tyre.

Gjigandi i shitjeve online hodhi poshtë raportin e letrës pas ajo u publikua para një vit, ku Zëdhënësi kryesor i kompanisë, Jay Carney mori hapin e paprecedent të shkrimit të një letre publike ku mbronte Amazon dhe zbulonte informacione mbi personelin rreth punonjësve të mëparshëm të përmendur në histori.

Në letrën e tij për aksionerët, Bezos gjithashtu trumpeton suksesin e cloud computing të kompanisë, Amazon Web Services dhe programin e tij shumë popullor të anëtarësisë, Prime. Amazon nuk i pasqyron të dhënat e anëtarësisë së shërbimit të saj Prime, por analistët thonë se ajo mund të ketë më shumë se 40 milionë pjesëtarë nga Shtetet e Bashkuara.

Duke theksuar shpejtësinë në të cilën Amazon lançoi shërbimet si Prime Now, shërbimin e saj të shpërndarjes brenda 1 dhe 2 orëve, Bezos sinjalizoi aksionerët se kompania nuk do të reshtte së bëri investime të mëdha në fusha të reja të biznesit.
“I përdorur mirë, përshkallëzimi i kapaciteteve na lejon ne të ndërtojmë shërbime për konsumatorë të cilët në asnjë mënyrë tjetër nuk do të mund t’i parashikonim.”

 

/Publikua më parë nga Entrepreneur.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0