Shumica e startup-eve dështojnë
Vetëm pak sipërmarrje të reja ja dalin të bëhen biznese fitimprurëse. Është shumë e vështirë të parashikosh se kush nga këto startup-e do t’ja dalë dhe kush jo. Madje dhe investitorë të pjekur gabojnë. Investitorët mesatarë hedhin para në disa kompani të reja me shpresën se njëra do ja dalë mbanë. Është e rëndësishme të kuptosh realitetin që ekziston dhe ato që promovohen në media si histori suksesi. Për çdo sukses, ka nëntë dështime.
Ndryshimi është i vazhdueshëm
Në botën e startup-it, ndryshimi është i vazhdueshëm. Nuk ka vend për të pasur një orar rutinë 9 me 5. Gjërat gjithmonë janë në lëvizje dhe në tranzicion. Çfarë jeni duke bërë këtë javë, mund të mos ketë lidhje me detyrat e javës tjetër. N.q.s kompanitë serioze kanë proçedura dhe një axhendë pune, sipërmarrjet e reja duhet të vendosin aty për aty.
Shpërblimi nuk është tradicional
Kur ju i bashkoheni një startup-i, shanset janë që kompania nuk mund t’ju sigurojë një pagesë të kënaqshme. Kjo do të thotë që sipërmarrjet e reja kanë një model shpërblimi jo tradicional. Zakonisht këto kompani ju japin punonjësve aksione. N.q.s startup-i juaj do të jetë i suksesshëm atëherë do të jeni me fat. Gjithsesi duhet ta dini se këto aksione nuk vlejnë më, nëse kompania falimenton.
Oraret e punës nuk janë të zakonshme
Zakonisht oraret e punës në startup-e nuk janë 8 orarshe. Ju duhet të punoni 10,11, ose 12 orë në ditë. Këto orare nuk do të zgjasin gjithmonë, por të paktën vitet e para përgatituni për këtë program pune. Është e rëndësihme të diskutoni me punonjësit tuaj për këto orare, n.q.s ata kanë mundësi apo jo.
Kthim prapa
N.q.s jeni mësuar të punoni në një kompani serioze, mund t’ju duket shqetësuese që duhet t’ja nisni nga e para. Kur punoni në një kompani të pjekur, ku ka burime të mëdha , ju mund t’ja delegoni të tjerëve disa punë bazike. Kjo nuk mund të ndodhë në një startup. Gjithçka duhet ta bëni vetë nga fillimi. N.q.s keni qenë një menaxher marketingu të niveleve të larta, punoni në një startup duhet ta filloni strategjinë e marketingut nga e para.
Ky artikull nuk ka si synim t’ju shkurajojë. Qëllimi është që të japë një tablo të ndershme dhe të sinqertë se çfarë duhet të prisini nëse dëshironi të punoni në një startup. N.q.s e kuptoni që në fillim se si është të punoni në një sipërmarrje të re, ju do të jeni më tolerant ndaj gjërave që nuk shkojnë dhe do të vlerësoni më shumë të mirat që do të përfitoni. Megjithëse mund të keni 30 vjet që punoni në një punë apo sa keni dalë nga shkolla, ju duhet ta provoni një herë të punoni për një startup.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.