A dinë të pasurit diçka, që njerëzit normalë nuk e dinë?

A dinë të pasurit diçka, që njerëzit normalë nuk e dinë?


Njerëzit e pasur mendojnë ndryshe nga njerëzit mesatarë dhe themeluesi i Apple, i cili vdiq me një pasuri prej $10.2 miliard, nuk bën përjashtim.

“ A dinë miliarderët diçka, që njerëzit normalë nuk e dinë?” ishte një pyetje që u ngrit në aplikacionin Quora. Patrick Methieson dha si përgjigje një thënie të Steve Jobs:

“ Gjithçka rreth teje është krijuar nga njerëz jo më të zgjuar se ty, kështu që ti mund ta ndryshosh, të ndikosh, ti mund të ndërtosh gjëra që të tjerët mund t’i përdorin.”

Është diçka që njerëzit e pasur duan ta përvetësojnë, shpjegoi Methieson, një investitor që ka punuar me miliarderë.

“Të pasurit kuptojnë që bota është e lakueshme. Me shtysën e duhur për një përpjekje, njerëzit mund ta ndryshojnë botën. Ky është nje mentalitet i ndryshëm nga njerëzit mesatarë që e mendojnë botën ashtu siç e shohin, të palëvizhshme.”

Steve Siebold, një milioner tashmë, ka intervistuar më shumë se 1200 njerëz të pasur para se të shkruajë librin “ Si mendojnë njerëzit e pasur,” e mbështet fort idenë e mësipërme.

Njerëzit e pasur kanë një mendësi veprimi dhe janë zgjidhës problemesh. “Ndërsa masat presin dhe luten për të ardhura të caktuara, elita merret me zgjidhjen e problemeve,” shkruan ai.

Kjo nuk do të thotë që ata janë më të zgjuar se njerëzit mesatarë, siç ka theksuar Steve Jobs. “Ata janë më strategjikë,” shpjegon Siebold. “Kur të pasurit janë në kërkim të parave, ata nuk mendojnë nëse është e mundur, ata thjesht gjenerojnë ide të reja dhe zgjidhin probleme.” Sa më të mëdha të jenë problemet që zgjidhni, aq më shumë para bëni.

Në fund të ditës, të bëhesh i pasur është një punë e brëndshme. “Le të mbajmë mend mirë diçka: Secili prej nesh mund të bëhet i pasur,” shkruan Siebold. “ Nuk ka shumë të bëjë me edukimin apo se nga vini. Nuk është ajo që bëni mjeti që garanton pasuri, është ajo çka jeni.”

/Business Insider/

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0