Si të vendosni startup-in tuaj në hartën globale? - Business Magazine Albania

 Si të vendosni startup-in tuaj në hartën globale?


Startup-et kanë nevojë për shumë mbështetje që të kenë sukses. Pa këshillën, drejtimin, paratë dhe kolegët e duhur rreth tyre, ato me shumë gjasa nuk do të kenë sukses. Startup-et duhet të kërkojnë sistemin e duhur mbështetës.

Kjo mund të thotë të lëvizësh në një qytet tjetër – të paktën përkohësisht, p.sh. për t’u bashkuar me një akselerator që me të vërtetë e kupton biznesin tuaj. Mergim Cahani bëri pikërisht këtë për startup-in e tij Gjirafa nga Prishtina, Kosovë – ai zbuloi se vetëm investitorët çekë e kuptuan biznesin e tij, kështu që ai shkoi në Pragë për t’u bashkuar me StartupYard dhe për të gjetur këshilltarët dhe investitorët e duhur. Kjo është pasqyra e tij kryesore – intervistën e plotë e gjeni këtu.

Nga zero në hero

Sot, startup-i i Mergimit është ylli në rajonin e tij. Me mbi 2.000.000 € në financim dhe 50 njerëz në zyrën e tyre në Prishtinë, Kosovë. Vizioni i Gjirafa është që të “sjellë botën që flet shqip online“, lançimin e shërbimeve që ndonjëherë shkojnë kokë me kokë-me Google. Me mjaft sukses.

Ata lançuan një platform për hostimin e videove brenda vetëm një muaji. Në vitin 2016, ata nxorrën një tjetër gjë të mahnitshme: ata nisën versionin e tyre të Google Street View. Dhe vetëm këtë javë, filluan Gjirafa50, i pari site e-commerce në rajon.

Por udhëtimi i suksesit nuk ishte aq i lehtë. U rrit në vitin 2014, kur Mergimi kuptoi se ku mund të shkonte të merrte mbështetjen e duhur për të gjetur investitorë që e kuptonin biznesin e tij. Para kësaj, Mergimi luftoi – së pari vetëm, më pas u bashkua me Diogjen Elshani dhe Ercan Canhasi.

Pasqyra e madhe që ndryshoi gjithçka

Pra, cila ishte pasqyra e madhe që Mergimi fitoi, që e bëri atë të shkonte në Pragë, e cila doli të ishte pika e ndryshimit për biznesin e tij? Kur ai filloi biznesin e tij dhe kërkoi për këshilltarë dhe investitorë, Mergim kujton: “Njerëzit thanë se nuk është e mundur që të shkosh kundër Google. Ata thjesht nuk e kuptonin se Gjirafa planifikonte të ofronte shërbime që Google nuk i ofron. ”

Pastaj Mergimi kuptoi, se ka një vend në Europë, ku një kompani lokale shkon kundër Google në një mënyrë shumë të suksesshme. Në Republikën Çeke, Seznam, e themeluar në vitin 1996, është Google lokal. Kjo është një kompani jashtëzakonisht e suksesshme, me zyra të mahnitshme dhe një brez të tërë inxhinierësh të mençur, të cilët do të “vrisnin” për të punuar për ta.

“Papritmas, të gjithë më kuptuan”

Sapo Mergimi bisedoi me njerëzit në Pragë, ata nuk thanë se “ti nuk mund të shkosh kundër Google!”, Por ata thanë “ah, në rregull, ti je duke u përpjekur për të bërë diçka të ngjashme si Seznam, por në mënyrë të veçantë për tregun shqipfolës prej 12 milionë njerëz – E kuptuam “.

Pjesa tjetër është histori: Mergimi iu bashkua akseleratorit Startup Yard në Pragë, bindi investitorët Ëngjëj Çekë si Ondrej Partos dhe Michael Ilich – disa nga njerëzit më të njohur në atë hapësirë. Me paratë e tyre, njohuritë dhe mbështetjen, Mergimi ngriti Gjirafa-ën në nivelin e ardhshëm. Dhe sot, ata janë një central elektrik rajonal dhe ende në rritje. E gjitha kjo vetëm duke gjetur ekosistemin e duhur për startup-in në Europë, që mund t’i jepte atij dhe startup-it të tij atë që ishte e nevojshme: këshillat, udhëzimet, paratë dhe kolegët e duhur rreth tyre.

Shkoni atje

Pra, mos e kufizoni veten në kufijtë e vendit tuaj. Shkoni atje, shfletoni këtë pjesë të mahnitshme të ekosistemeve që kemi në Europë. Përfitoni nga diversiteti i kontinentit tonë të mahnitshëm. Merrni atë që ju duhet. Silleni përsëri në shtëpi. Dhe bëni më të mirën për startup-in tuaj – jashtë shtetit, apo aty ku jeni, në shtëpi, duke bërë gjënë tjetër më të madhe. Rock dhe roll!

 

burimi: digjitale

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0