Njihuni me blogeren 22-vjeçare, e cila paguhet 15,000 $ për një postim të vetëm në Instagram - Business Magazine Albania

Njihuni me blogeren 22-vjeçare, e cila paguhet 15,000 $ për një postim të vetëm në Instagram


Danielle Bernstein, blogere prapa We Wore What, kohët e fundit tha për Harper’s Bazaar se ajo mund të bëjë 15,000 $ nga një post i vetëm në Instagram.

Paratë vijnë nga markat, të cilat duan që produktet e tyre të vihen re nga 992,000 njerëzit që e ndjekin Bernstein në aplikacion.

Ashtu si shumë blogerë të tjerë të modës, Bernstein poston foto me veshjet e saj të përditshme, së bashku me informacion se si t’i blesh rrobat dhe aksesorët që ajo ka veshur.

Ajo që ndjekësit e saj nuk dinë është se shumë nga këto postime janë rezultat i negociatave me marka të modës, të cilët mund t’i kërkojnë asaj të mos përfshijë produkte nga konkurrentët e tyre në të njëjtën kohë, apo edhe ndonjë postim tjetër në Instagram atë javë.

Ata janë të gatshëm të paguajnë një çmim të lartë për këtë. Sipas Harper’s Bazaar, brand-et shpenzojnë më shumë se 1 miliardë $ çdo vit për postimet e sponsorizuara në Instagram.

Shuma e saktë që kompanitë paguajnë është e lidhur direkt me numrin e ndjekësve që një përdorues ka në Instagram. Kur Bernstein të rrisë ndjekësit e saj, ajo do të jetë në gjendje për të fituar më shumë për një post të vetëm.

njihuni-me-blogeren-22-vjecare-e-cila-paguhet-15000-per-nje-postim-te-vetem-ne-instagram-businessmag

Harper’s Bazaar shpjegon:

Mesatarisht, në qoftë se ju keni qindra mijëra ndjekës ju mund të bëni diku nga $ 500 në $ 5000 për postim, por në qoftë se ju keni më shumë se 6 milionë ndjekës, pagesa juaj mund të jetë $ 20,000 deri $ 100,000.

Edhe pse Bernstein nuk thote se sa fiton nëpërmjet Blogging dhe postimeve të sponsorizuara në Instagram, ajo ka pranuar se “kjo është më shumë seç mund të kisha imagjinuar ndonjëherë si një 22-vjeçare.”

Ajo shtoi, “Unë e mbështes plotësisht veten time. Unë kursej, investoj dhe jam duke u përpjekur të tregohem e zgjuar për çdo gjë dhe të mësoj më shumë me kohën.

 

/burimi: BusinessInsider

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0