Sekretet e Richard Branson për suksesin - Business Magazine Albania

Sekretet e Richard Branson për suksesin


Disa njerëz mund të mendojnë se arsimimi është rruga më e mirë për sukses, por Richard Branson mendon se ka më shumë se kaq.

Në një postim të fundit në blog, themeluesi i Virgin Group thotë se njerëzit mësojnë në mënyra të ndryshme dhe një edukim formal nuk mund të jetë i mirë për të gjithë. “Ndërsa kjo mund funksionojë për disa njerëz, unë e di nga përvoja personale se definitivisht nuk funksionon për të gjithë,” thotë ai. “Unë kam mësuar gjithmonë nga përvoja dhe për vite i inkurajoj njerëzit (të rinj ose jo) të ndalojnë së qenuri obsesiv mbi rezultatet e provimeve dhe të fillojnë t’i bëjnë realitet gjërat.”

Richard thotë se ai mundohej shumë me detyrat e shtëpisë, kur ishte i ri – dhe pranon se raportet e tij thoshin ‘hiq dorë një histori e trishtuar’. Por, ai thotë: “Në qoftë se prindërit e mi do të kishin vlerësuar vetëm notat e larta dhe të më mësonin edhe mua të njëjtën gjë, unë kurrë nuk do të kisha besuar se mund të arrija këto që kam sot.”

“Inkurajojini fëmijët tuaj të fillojnë të mendojnë për gjërat që ata duan të arrijnë në jetë dhe pastaj filloni të punoni në drejtim të këtyre qëllimeve”, këshillon Richard prindërit.

Kjo fillon duke inkurajuar mendimin e drejtë. “A duan fëmijët tuaj të mësojnë nga gabimet e tyre, vazhdojnë të zbulojnë gjëra të reja dhe të rriten? Apo ata janë më të fokusuar për të marrë një copë letër me disa nota?

“Në qoftë se fëmijët tuaj do të fillojnë të zhvillojnë idetë e tyre, kur ata të rriten, mos lini asnjë t’i dekurajojë, sepse ata janë të rinj. Sipërmarrësit e rinj të parë në botë me sy të freskët. Vendosmëria e tyre është “infektuese” dhe angazhimi i tyre për ta bërë komunitetin një vend më të mirë është frymëzues. Disa nga idetë më të mëdha të botës moderne kanë ardhur nga njerëz në të 20-tat e tyre (ose më të rinj). ”

Kjo është një nga arsyet që Grupi Virgin filloi Qendrat Branson të Sipërmarrjes në Karaibe dhe Afrikën e Jugut në vitin 2006 – që të frymëzojnë sipërmarrësit për të nisur dhe të rritin bizneset që ndihmojnë komunitetet lokale. “Unë kam qenë me fat që punoj me sipërmarrës të rinj nga rajone në zhvillim që më kanë impresionuar me zgjuarsinë, shkathtësinë dhe dëshirën për të bërë një ndryshim pozitiv në botë”, thotë Richard. “Ata që kanë sukses është për shkak se guxojnë të marrin rreziqe dhe nuk janë shumë të frikësuar për të arritur suksesin. Kur u mësoni këto sjellje fëmijëve tuaj, ju do t’i ndihmoni ata të arrijnë qëllimet e tyre. ”

“Bëni atë që doni dhe duajeni atë që bëni,” thotë ai. “Dhe, me e rëndësishmja, mos hiqni kurrë dorë nga ajo që doni, edhe kur bëhet e vështirë. Në çdo aventurë Unë kam qenë aty – nëse ajo ishte ngritja e një biznesi, fluturimi rreth botës në një balonë, gara në të gjithë oqeanet në një varkë, ose përgatitja për fluturimin e parë në botë – ka pasur momente kur gjëja më e lehtë për të bërë do të ishte heqja dorë prej saj. Por kam qenë gjithmonë i habitur me atë që ju mund të arrini, kur jeni të gatshëm për të mos u kthyer pas në qoftë se rrëzoheni. ”

 

burimi: virgin.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0