12 këshilla marketingu për Krishtlindje - Business Magazine Albania

12 këshilla marketingu për Krishtlindje


Të japësh është më mirë sesa të marrësh. Ata që po shesin gjatë sezonit të festave po dërgojnë paketa kudo. Por çfarë marrin ata në kthim, përveç të ardhurave, fitimit dhe aftësisë për të qëndruar në biznes? Software i marketingut Tel Aviv publikoi një infografik të titulluar “12 Këshilla të Krishtlindjeve: për kërkimin dhe marketingun social, për ta bërë sezonin tuaj të gëzuar.” 

Shitësit mund të klikojnë në çdo paketë për të gjetur një këshillë brenda.

Sigurisht, këshilla i lejon shitësive të krijojnë më shumë të ardhura dhe fitime, por ndoshta kjo është ajo që kërkojnë ata.

Nëse shitësit e duan këtë, mund të lexojnë 12 këshillat më poshtë:

1. Shikoni të dhënat historike, sepse optimizimi që bazohet në rezultatet e mëparshme mund të ndihmojë në rritjen e rezultateve të këtij viti. Plus, rritja e ofertave për kërkim pa pagesë është një pikë kyçe që shitësit gjejnë mundësinë të konkurrojnë në treg.

2. Përdorni mjete për të parashikuar se si do të ndikojë kërkimi në rezultatet e të dhënave.

3. Përfshini fjalë kyçe sezonale dhe përdorni mundësitë “negative” për të përjashtuar kërkimin e pyetjeve të pakualifikuara.

4. “Zhvilloni reklama specifike me thirrje të qartë për veprim”, thotë Kenshoo. “Bëni testime për t’u siguruar se mesazhet tuaja më efektive po përdoren në kohën e pikut gjatë sezonit të festave në mënyrë që të shfaqni më shumë angazhim.”

5. Bëni fushata shopping-u në google dhe përdorni foto të lezetshme në reklamat e produkteve në mënyrë që të rrëmbeni vëmendjen e klientëve.

6. Sigurojuni konsumatorëve një përvojë argëtuese.

7. Inkorporoni kërkimin lokal në fushatat që bëni në mënyrë që konsumatorët tuaj të gjëjnë dyqane fizike në qoftë se nuk duan të blejnë online.

8. Targetoni blerësit dhe ofrojuni atyre sende plotësuese.

9. Shtoni opsionin e shpërndarjes në faqet tuaja të produkteve.

10. Përdorni fushata marketingu për t’u informuar se çfarë klikojnë më shumë konsumatorët për të blerë, në mënyrë që të jeni në kontakt me blerësit tuaj.

11. Bëni më shumë fushata se zakonisht gjatë pushimeve.

12. Gjeni pikën tuaj kyçe që influencon në shitje.

 

burimi: targetmarketingmag.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0