Walmart premton se do të ketë furnizime mjaftueshëm për të kënaqur klientët

E Premtja e Zezë, Walmart premton se do të ketë furnizime mjaftueshëm për të kënaqur klientët


Ndërsa E Premtja e Zezë është vetëm dy javë larg, Walmart ka deklaruar planin për ditën më të pritur të pshonisjeve të vitit.

Shitësi më i madh me pakicë në botë ka regjistruar shitjet e viteve të kaluara dhe i ka mbushur dyqanet e saj me inventare ekstra të artikujve më të dëshiruar për klientët.

Walmart kërkon të sigurojë se “gjahtarët guximtarë” të pazareve të leverdisshme të cilën rreshtohen për okazionin e madh të vitit orë përpara se ai të hapë dyert për konsumatorët në orën 6 të mëngjesit të mos mbeten të zhgënjyer Ditën e Falenderimeve.

“Walmart nuk do të jetë kurrë dyqani që afishon çmime fantastike gjatë së Premtes së Zezë dhe më pas të përfundojë me vetëm pak inventar në magazinat e saj,” ka thënë shefi i tregtisë Steve Bratspies. “Ne kemi në inventaret tonë televizorë, lodra dhe më shumë se kaq për të siguruar qindra konsumatorë, jo dhjetëra, se do të marrin dhuratat që dëshirojnë.”

Walmart do të ketë stok më shumë se 1 milionë televizorë, 15 milionë filma dhe 10 milionë pizhame për shitjet e të Premtes së Zezë.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0