Makina elektrike më të lira? Ford na zbulon gjetjen e fundit! - Business Magazine Albania

Makina elektrike më të lira? Ford na zbulon gjetjen e fundit!

~4 minuta lexim

Ford Motor Company ka njoftuar një arritje të re në teknologjinë e baterive që synon të sjellë makina elektrike më të lira dhe me autonomi më të gjatë. Megjithatë, njoftimi nuk ofroi shumë detaje teknike, duke lënë disa ekspertë të pa bindur për përmasat e këtij “zbulimi”.

Charles Poon, drejtor i inxhinierisë së sistemit të lëvizjes elektrike në Ford, tha se kompania po punon për të sjellë në treg, deri në fund të kësaj dekade, makina elektrike më ekonomike dhe me distancë më të madhe udhëtimi përmes një teknologjie të re të quajtur Lithium Manganese Rich (LMR). “Kjo është një pikë kthese në rrugëtimin tonë drejt elektrifikimit,” shkroi Poon në një postim në LinkedIn. “Pas kërkimeve intensive në qendrën tonë të avancuar Ion Park në Michigan, jemi duke përparuar në shkallëzimin e kimisë së re të baterive LMR dhe integrimin e tyre në flotën tonë të ardhshme të automjeteve.”

Ford ka nisur tashmë prodhimin pilot të brezit të dytë të qelizave LMR, por ekspertët theksojnë se teknologjia me bazë mangan nuk është e re. General Motors e përdori për herë të parë në modelin Chevrolet Volt. Ekspertë si Sam Abuelsamid, nga kompania Telemetry Insights, thonë se përparësia e manganit është kostoja e ulët dhe stabiliteti, ndryshe nga kimitë me nikel që janë më të rrezikshme për ndezje të papritura. Megjithatë, disa versione të këtyre baterive kanë jetë të shkurtër karikimi. Zëdhënësja e Ford, Emma Bergg, sqaroi se ajo që e bën të veçantë zhvillimin e Ford-it është përpjekja për të zgjidhur problemet me rënien e tensionit dhe krijimin e gazit gjatë përdorimit, pa ndikuar në dendësinë e energjisë. Kjo mund të sjellë më shumë siguri dhe jetëgjatësi, por pa humbur kapacitetin për kilometrazh të lartë.

Lexo edhe:Start-Up-et sfidojnë veten në Growpreneur Boostcamp, fillon gara drejt akseleratorit

Megjithatë, ekspertët mbeten të rezervuar. Sam Fiorani nga AutoForecast Solutions tha se përdorimi i shprehjes “po i adresojmë drejtpërdrejt problemet” nga ana e Ford nuk do të thotë se i kanë zgjidhur përfundimisht, por se janë në rrugë drejt një zgjidhjeje të mundshme. Poon theksoi se teknologjia LMR ofron një kombinim të veçorive më të mira të baterive aktuale: siguri si ajo e baterive lithium iron phosphate dhe kapacitet më të lartë se ato me përmbajtje të lartë nikeli, me kosto më të ulët. Bateritë përbëjnë rreth një të tretën e kostos së përgjithshme të një makine elektrike, prandaj përmirësimi i tyre është thelbësor për të arritur çmim të barabartë me makinat me naftë ose benzinë. Ford ka nisur më herët përdorimin e baterive nickel cobalt manganese, dhe që nga viti 2023 ka shtuar edhe ato lithium iron phosphate. Teknologjia LMR shihet si faza tjetër e zhvillimit. Sipas ekspertëve, si Fiorani, teknologjia e baterive për makinat elektrike është ende në fazat e para në krahasim me motorët me djegie të brendshme. Përparimet si LMR janë të rëndësishme për të ecur drejt adoptimit më të gjerë të automjeteve elektrike, por nuk duhet të mbivlerësohen pa pasur më shumë prova praktike.

Aktualisht, Ford ka në shitje tre modele elektrike: Mustang Mach-E, F-150 Lightning dhe E-Transit. Në tremujorin e parë të vitit, kompania raportoi 22,550 njësi të shitura, me një rritje prej 11.5% krahasuar me vitin e kaluar. Përpjekjet e Ford-it vijnë paralelisht me lajmin se kompania gjigande kineze CATL ka njoftuar gjithashtu përparime të mëdha në bateritë e saj, të cilat do të jenë më të lehta, më të shpejta për t’u karikuar dhe më efikase në temperatura të ulëta. CATL pretendon se këto bateri do të mundësojnë karikimin për 500 kilometra brenda vetëm 5 minutash – megjithatë, aplikimi në treg do të marrë disa vite.

euronews

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Suksesi është përbërja e vogël e përpjekjeve të përsëritura çdo ditë.”
— Robert Collier
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0