Konferenca Allweb, mbi 300 pjesëmarrës nga marketingu, shitja dhe sipërmarrja - Business Magazine Albania

Konferenca Allweb, mbi 300 pjesëmarrës nga marketingu, shitja dhe sipërmarrja

Mbi 300 pjesëmarrës ndoqën konferencën e marketingut Digjital Allweb 2024 me 7 Nëntor në Tiranë.

Teknologjia, përdorimi i IA si mjet dhe jo si zgjidhje, humanizimi i teknologjisë, kryesuan në mesazhet e një ditë intensive dhe dinamike mes folësve të Allweb.

Tashmë kur realiteti i një teknologjie të avancuar është i pashmangshëm, mospërdorimi i saj nuk është më zgjidhje, por mesazhet e ekspertëve të fushës ftuan audiencën për një kujdes dhe sgjuarsi të shtuar për të gjetur formën e duhur të përdorimit.

Nëse mendoni se me ChatGPT mund të hartoni strategji, të siguroni përmbajtje për postime etj, jeni gabim. Një instrument i tillë, apo instrumentë të ngjashëm, do t’ju ndihmojnë të siguroni një pikënisje, të keni më shumë propozime në duar, dhe mbi të gjitha të siguroni një përmbajtje mbi të cilën duhet të punoni, të fusni informacionin tuaj dhe më tej të shpërndani mesazhin.

Praktikisht, ne jemi ende “zotët” e përmbajtes dhe lidhjes humane, për të cilën klienti ka gjithnjë nevojë.

Shumë prej folësve theksuan se çdo zhvillim teknologjik, po krijon mundësinë e zhvendosjes së vendeve të punës në segmente të ndryshme, duke u orientuar drejt kreativitetit.

Dhe në këtë drejtim, udhëqësit e zhvillimeve më të mëdha teknologjike janë kompanitë e mëdha ndërkombëtare. Kjo pasi, pavarësisht se idetë dhe zhvillimet e reja kanë ardhur nga startupet, aplikimet në masë të gjerë të këtyre risive kanë pasur mundësi financiare t’i realizojnë pikërisht kompanitë e mëdha, të cilat i kanë blerë startupet.

Në skenën e Allweb, në konferencën e shtatë të saj në Tiranë, u trajtuan temat si:

LinkedIn dhe Content Writing, Conversion Rate Optimisation, Analytics & Strategy, Brandi Personal dhe LinkedIn, Media Sociale dhe Marketingu i Influencerëve,  Inteligjenca Artificiale në Komunikim & Lidership, Besnikëria e Klientëve, AI – Magji apo Aftësi Mashtruese. Si të përdorim të dhënat e PPC për të kuptuar marketingun në disa kanale dhe të flasim gjuhën e drejtuesve.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0