Si mund ta superfuqizojë inteligjenca artificiale Vision Pro? - Business Magazine Albania

Si mund ta superfuqizojë inteligjenca artificiale Vision Pro?

Si mund ta superfuqizojë inteligjenca artificiale Vision Pro?

Apple pritet të lançojë setin e saj të parë të mjeteve gjenerative të AI për iPhone dhe iPad javën e ardhshme, si pjesë e një përpjekjeje më të madhe për t’i dhënë një frymë të re linjave të saj të produktit që kanë hasur vështirësi. Edhe pse Vision Pro është në treg vetëm për disa muaj, disa ekspertë besojnë se e njëjta teknologji mund të gjejë së shpejti rrugën e saj në këtë pajisje. AI gjeneruese, forma e bujshme e inteligjencës artificiale që mund të japë përgjigje të menduara dhe të thelluara për pyetje dhe kërkesa, mund potencialisht të ngrejë headsetin në një nivel tjetër personalizimi dhe zhytjeje, dhe të sjellë përdorime të reja për bizneset, veçanërisht në fushën e edukimit dhe mjekësisë. Kjo gjithashtu mund të rrisë shitjet e Vision Pro , i cili raportohet se ka marrë një ulje prodhimi të papritur.

Në konferencën vjetore të zhvilluesve në selinë e saj në Cupertino, Kaliforni, që fillon të hënën më 10 qershor, CEO Tim Cook ka të ngjarë të paraqesë vizionin e kompanisë për këtë lloj AI. Pritet gjithashtu të bashkëpunojë me OpenAI, krijuesin e ChatGPT, për të nisur shtresa të reja ndërveprimi përmes linjave të saj të produkteve. E gjithë kjo vjen në një kohë kur kompania është nën presion për të kapur ritmin me rivalët si Google dhe Samsung, të cilët tashmë po përdorin teknologjinë në celularët e tyre.

Mënyra e lehtë për të integruar AI gjeneruese
Mënyra më e dukshme për të integruar AI gjeneruese në Vision Pro do të ishte përmes një asistenti virtual të ngjashëm me një Siri shumë më të zgjuar, duke lejuar përdoruesit të bëjnë pyetje për atë që po shikojnë ose të automatizojnë detyra si dërgimi i mesazheve me zë ose ndezja e dritave. Përdorime të tjera përfshijnë përkthimin në kohë reale të gjuhës, bashkëpunimin më të thellë në një mjedis pune ose plane fitnesi të personalizuara dhe meditime të udhëhequra, sipas ekspertëve. Por përvoja mund të jetë edhe më e pasur për bizneset. Gjatë thirrjes së saj të fundit për fitimet, CEO Tim Cook tha se më shumë se gjysma e kompanive të Fortune 100 tashmë kanë blerë një Apple Vision Pro. “… [Ne] po eksplorojmë mënyra inovative për ta përdorur atë për të bërë gjëra që nuk ishin të mundshme më parë”, shtoi ai, përpara se të kalonte në tema të tjera. Tuong Nygugen, një analist drejtor në firmën e kërkimeve të tregut Gartner, tha se çdo kompani që është e interesuar në këtë treg “duhet të mendojë për të”. “Askush nuk e di me të vërtetë se çfarë është një fitues ende, kështu që ata po mbledhin të gjitha këto raste përdorimi tani, me fokus në ndërmarrje, dhe po bëjnë një rast përse kjo është e ardhmja e përvojave dhe pajisjeve,” tha ai. Por ndërkohë që është e paqartë kur AI gjeneruese do të vijë në Vision Pro, Nygugen tha: “Është vetëm çështje kohe.” Kjo për shkak se Vision Pro është thjesht një ndërfaqe tjetër – ashtu si një tablet, laptop apo orë, që prek ekosistemin e Apple.

Lexo edhe:Kohorta e dytë e “Tirana Inc.” mbyllet me sukses – Startup-et shkëlqejnë në Demo Day me ide inovative!

E ardhmja e Vision Pro
Produkti i parë i ri i Apple në shtatë vjet hyri në treg në shkurt pikërisht kur tregu i realitetit të zgjatur (XR) – një kategori që përfshin realitetin e zgjeruar, virtual dhe të përzier – arriti një plató me pak adoptim nga konsumatorët e përgjithshëm. Kufja prej $3,499 kishte aplikacione të kufizuara që nga fillimi dhe është e lidhur me një paketë baterie sa madhësia e një iPhone, duke ofruar rreth 2.5 orë jetë baterie me një karikim të vetëm. Por si konsumatorët ashtu edhe bizneset ranë dakord se përvoja e përdoruesit ishte e pakrahasueshme kur bëhej fjalë për shikimin e videove dhe ndërveprimin me botën përreth. Apple ende nuk ka lëshuar të dhëna specifike për shitjet e pajisjes, por analisti i Apple, Ming Chi-Kuo tha se prodhimi po ulet në nivele deri në 400,000 njësi në vit, krahasuar me parashikimet e hershme të industrisë prej 700,000. Shtimi i AI gjeneruese në përvojë, megjithatë, mund të ndihmojë zhvilluesit e të gjitha niveleve të aftësive të krijojnë përmbajtje më tërheqëse për të tërhequr një audiencë më të gjerë, sipas Jeremy Bailenson, drejtor themelues i Laboratorit të Ndërveprimit Human Virtual të Universitetit të Stanfordit. “Megjithëse shumica e headseteve sot janë më të lira se smartfonët dhe laptopët, ka shumë pak përdorim nga konsumatorët pjesërisht për shkak të mungesës së përmbajtjes tërheqëse që është krijuar posaçërisht për kufjet si Vision Pro ose Meta Quest,” tha ai. “AI do të ndihmojë duke lejuar njerëzit pa ndonjë përvojë programimi të krijojnë modele 3D, skena zhytëse dhe madje edhe trupa avatarësh dhe animacione.”

Në laboratorin e Stanfordit, studiuesit tashmë po përdorin softuer të ri që lejon një përdorues të përshkruajë çdo skenë duke folur me zë të lartë, si p.sh. “më bëj një park të bukur në mes të një qyteti të madh me lopë që bredhin përreth.” Rezultatet VR dalin në sekonda. Ai sheh raste të forta përdorimi rreth kësaj veçanërisht në edukim dhe lojëra. “AI lejon mësuesit të krijojnë shpejt përmbajtje VR që përshtatet në kurrikulat dhe planet e tyre mësimore, duke zgjidhur pengesën më të madhe të VR në klasa,” tha ai. “VR tani e bën punën e mësuesit më të lehtë për të krijuar mësime, ndërsa para AI gjeneruese, krijimi i përmbajtjes ishte aq i shtrenjtë dhe i vështirë sa shpesh ua bënte punën më të vështirë.” AI gjeneruese gjithashtu mund të ndryshojë lojërat në kufje. VR sociale – një koncept ku përdoruesit mblidhen së bashku për të folur, bashkëpunuar dhe luajtur – priret të jetë e vetmuar, tha Bailenson. Megjithëse ka mijëra skena virtuale në një platformë tipike, ka shumë më pak përdorues. “AI gjeneruese mund të shtojë karaktere jo-lojtarë për t’i bërë vendet të duken më pak bosh,” tha ai.

cnn

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0