Nisja e një biznesi të vogël ndihet gjithmonë si një kumar, edhe në kushte të forta ekonomike. Por tani për tani, shumë njerëz janë të shqetësuar për ekonominë dhe 65% besojnë se ose nuk po shkon mirë ose po shkon keq. Me kaq shumë pasiguri, mund të pyesni veten nëse tani është koha e duhur për të filluar një biznes. Por e vërteta është se nuk ka një moment të duhur dhe forcat e jashtme gjithmonë do ta kërcënojnë idenë tuaj. Të mësosh kohën “më të mirë” për të filluar një biznes vjen me strategji, kërkime dhe mendësi të duhur. Pra, nëse shifrat tuaja janë të qëndrueshme, mos lejoni që frika ekonomike t’i vonojë planet tuaja.
Le të shohim në vjim pesë gjërat që duhet të keni parasysh përpara se të filloni një sipërmarrje të re biznesi.
1. Plani i biznesit
Një plan biznesi mund t’ju ndihmojë të përcaktoni nëse fillimi i një biznesi është vendimi i duhur. Mund t’ju ndihmojë gjithashtu të identifikoni mundësi të reja, të qartësoni strategjinë tuaj dhe të vlerësoni nëse ideja juaj është e zbatueshme.
Nëse keni shumë ide të ndryshme, shkrimi i një plani biznesi do t’ju ndihmojë të vlerësoni se cilat prej tyre kanë shanset më të larta për sukses. Ju gjithashtu do të duhet të kaloni kohë duke hulumtuar audiencën tuaj të synuar dhe konkurrentët.
Më e rëndësishmja, një plan biznesi mund t’ju ndihmojë të identifikoni çdo dobësi në modelin tuaj të biznesit. Mund t’ju ndihmojë të identifikoni problemet e mundshme dhe të shmangni gabimet e kushtueshme gjatë rrugës.
Shumica e investitorëve duan të shohin një plan biznesi përpara se të financojnë sipërmarrjen tuaj dhe do t’ju duhet një plan biznesi për t’u kualifikuar për një kredi. Shkrimi i një plani biznesi do t’ju ndihmojë gjithashtu të komunikoni vizionin tuaj me punonjësit e rinj, gjë që mund të ndihmojë në rekrutimin.
2. Kërkesa e tregut
Afërsisht 42% e startupeve dështojnë sepse themeluesit krijojnë një produkt që askush nuk e dëshiron. Ky është një problem i shmangshëm, por është e lehtë të përfshihesh nga emocioni i një ideje të re biznesi dhe të harrosh të përcaktosh nëse ka një përshtatje produkti me treg.
Para se të filloni një biznes të ri, duhet të merrni parasysh kërkesën e tregut.
Kërkesa e tregut është sasia e një produkti ose shërbimi që klientët janë të gatshëm të blejnë me një çmim specifik. Ajo nxitet nga shumë faktorë të ndryshëm, duke përfshirë çmimin, kushtet ekonomike dhe preferencat e klientëve.
Identifikimi i kërkesës së tregut ju ndihmon të përcaktoni potencialin e shitjeve dhe të ardhurave. Mund t’ju ndihmojë gjithashtu të zhvilloni një strategji çmimi, të zgjidhni klientin tuaj të synuar dhe të identifikoni mundësitë e rritjes.
Nëse kryeni një analizë tregu dhe përcaktoni një kërkesë tregu, duhet të merrni parasysh edhe llojin e kërkesës. Për shembull, mund të identifikoni një kërkesë të parregullt – një kërkesë e bazuar në sezonalitet ose kushte ekonomike afatshkurtra.
Shumë kompani e përjetuan këtë gjatë Covid dhe zbuluan se kërkesa u zbeh pasi ndryshuan kushtet ekonomike. Peloton shërben si një përrallë paralajmëruese për këtë – të ardhurat e kompanisë u rritën në 2020 dhe 2021, duke bërë që kompania të investojë shumë në inventar. Kur kërkesa u zbeh, kompania kishte shumë aksione në dorë. Në vend që të shihte rritjet fillestare të shitjeve si një ndryshim të përkohshëm, kompania veproi sikur kjo rritje do të vazhdonte pafundësisht.
3. Industria juaj
Një analizë e tregut përfshin shikimin e klientëve të cilëve do t’u shisni produktet ose shërbimet tuaja. Një analizë e industrisë shikon kompanitë e ndryshme brenda asaj industrie. Ju do të dëshironi të shikoni gjendjen e industrisë tuaj, modelet e saj të rritjes dhe parashikimet e të ardhurave.
Për shembull, po hyni në një industri në zhvillim apo në një industri që është e vendosur mirë? Ka pro dhe kundër të dy skenarëve. Për shembull, industritë në zhvillim shpesh kanë më pak konkurrencë dhe potencial të lartë rritjeje.
Sidoqoftë, do t’ju duhet të shpenzoni më shumë kohë duke edukuar klientët tuaj pasi ata nuk do të jenë të njohur me produktin ose shërbimin. Meqenëse industria është e re, është e pamundur të parashikohen llojet e rregulloreve qeveritare me të cilat mund të goditet në të ardhmen.
Nëse një industri tashmë është e themeluar mirë, ajo ka një histori të provuar suksesi. Megjithatë, zakonisht ka më shumë konkurrencë dhe një pengesë më të lartë për hyrjen.
4. Burimet e nevojshme
Ju nuk mund të filloni një biznes pa burime, megjithëse nevojat tuaja do të ndryshojnë në varësi të llojit të biznesit që po filloni. Kur po filloni, burimi juaj më i rëndësishëm është financimi pasi çdo biznes ka nevojë për para për të funksionuar. Ka mënyra për të ulur kostot, por çdo startup ka një sërë shpenzimesh të ndryshme. Ne do të shikojmë se si të aksesoni kapitalin që ju nevojitet në seksionin tjetër.
Do t’ju duhet gjithashtu akses në zgjidhjet e duhura teknologjike pasi teknologjia e bën biznesin tuaj më fleksibël dhe më adaptues. Shumica e startupeve kanë nevojë për një uebsajt të përgjegjshëm, zgjidhje për ruajtjen e cloud, mjete të sigurisë kibernetike dhe një mënyrë për të mbledhur dhe analizuar të dhënat.
Së fundi, do t’ju duhet të investoni në punonjës në një moment. Ju mund të jeni në gjendje t’i hiqni gjërat vetë, por nëse doni të ndërtoni një biznes të shkallëzuar, do t’ju duhet të gjeni dhe zhvilloni ekipin e duhur të njerëzve.
5. Qasja në kapital
Ekzistojnë tre mënyra kryesore që sipërmarrësit të kenë akses në kapital – duke e vetëfinancuar sipërmarrjen vetë, duke kërkuar investitorë të jashtëm ose përmes kredive për biznesin e vogël. Vetë-financimi ju lejon të shmangni marrjen e borxhit ose heqjen dorë nga kapitali, por është më e vështirë të fitoni tërheqje në këtë mënyrë. Ju mund t’ju duhet të bootstrap kompaninë tuaj për vite përpara se të mund të shkallëzohet me sukses.
Investitorët e jashtëm mund të jenë një zgjedhje e mirë, por ky opsion po bëhet më pak i disponueshëm për startup-et. Fondet e QV ranë me 60% nga 2022 në 2023, dhe financimi i startup-eve ra me një të tretën. Normat e interesit nuk pritet të bien ndjeshëm në vitin 2024, kështu që ky trend ka të ngjarë të vazhdojë.
Një tjetër opsion që startup-et mund të marrin në konsideratë është marrja e një kredie për biznesin e vogël. Bankat shpesh kanë kritere strikte kreditimi, duke i bërë huadhënësit jobankë një alternativë të shkëlqyer. Huadhënësit në internet dhe tregjet e huadhënies ofrojnë një proces të thjeshtë aplikimi, kërkesa më pak rigoroze për huadhënie dhe akses të shpejtë në kapital.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.