Spotify kalon shifrën e 600 milionë përdoruesve aktivë mujorë - Business Magazine Albania

Spotify kalon shifrën e 600 milionë përdoruesve aktivë mujorë

spotify

Shërbimi i transmetimit Spotify njoftoi sot se shërbimi tani ka më shumë se 600 milionë përdorues aktivë mujorë. Kompania tha në raportin e saj të fitimeve të tremujorit të katërt 2023 se shtoi 28 milionë përdorues në tremujor, që shënon fitimin e dytë më të madh tremujor në historinë e kompanisë.

Kompania me bazë në Suedi vuri në dukje se përveç që ka 602 milionë përdorues tani, shërbimi ka mbi 236 milionë përdorues me pagesë,  një rritje prej 15% nga viti në vit. Vitin e kaluar, Spotify ngriti çmimet e nivelit të abonimit premium në SHBA për herë të parë nga 9,99 dollarë në muaj në 10,99 dollarë në muaj.

Kompania tha se rritja e abonentëve u krye nga pjesa tjetër e botës dhe Amerika Latine, e cila përfaqëson 35% të totalit të përdoruesve me pagesë.

Në nëntor, kompania njoftoi se përdoruesit premium në SHBA do të kenë 15 orë kohë dëgjimi në muaj në 200,000 tituj. Ai gjithashtu bashkëpunoi me TikTok për t’i lejuar përdoruesit të ruajnë një këngë në një klip direkt në aplikacionin Spotify .

Kompania fitoi 3.7 miliardë euro të ardhura me një rritje prej 16% nga viti në vit. Ajo regjistroi një humbje operative prej 75 milionë euro, që është më e mirë se humbja prej 231 milionë euro vitin e kaluar për të njëjtën periudhë. Megjithatë, Spotify realizoi 32 milionë euro fitime në tremujorin e tretë 2023. Të ardhurat nga reklamat e kompanisë janë rritur në nivelin më të lartë të të gjitha kohërave prej 501 milionë euro me 12% rritje nga viti në vit.

Në dhjetor, kompania shkurtoi 17% të fuqisë së saj punëtore, ose rreth 1,500 njerëz për t’u bërë më “produktive dhe efikase”.

Muajin e kaluar, Spotify ngacmoi modele se si përdoruesit me bazë në BE mund të jenë në gjendje të blejnë abonime dhe shtesa si audiolibra në iPhone pasi të hyjë në fuqi Akti i Tregjeve Dixhitale (DMA). Ditë më vonë, Apple publikoi udhëzimet e saj në lidhje me ndryshimet në App Store për të respektuar rregullat e reja, duke përfshirë një tarifë të re të teknologjisë për mbi një milion shkarkime vjetore. Si përgjigje, Spotify i quajti ndryshimet e Apple “zhvatje” dhe një “farsë të plotë dhe totale”.

techcrunch.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0